Hallo,
Ik heb dinsdag mijn simkaart ontvangen..
nu is deze nog steeds niet geactiveerd + komt op mijn scherm geen service,
Als ik dan bij info ga kijken zie ik 'simkaart niet geprovicioneerd'
Eerlijk gezegd ben ik het wachten beu..
Heb al ontelbare keren opnieuw opgestart etc.. en niks werkt.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, simkaartnr) bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, simkaartnr) bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.