Skip to main content
bij laatste decoder update had ik verschillende films nog op de harde schijf staan dat ik wou zien maar na update waren die weg

na verschillende keren (7tal keer)0800 nr te hebben gebeld en enkele weken later nog steeds geen films terug was nochtans beloofd door medewerkers proximus dat deze terug konden gezet worden

verschillende keren werd lijn test gedaan en ook moest de decoder herop gestart worden maar de films bleven achter wege

nu regelmatig is het menu van welke films gaan spelen niet zichtbaar ook maar eens voor bellen

er werd voorgesteld een happy house bezoek

ik krijg er bevestiging voor 03 aug maar 2 dagen later een sms dat het bezoek geannuleerd is

terug 0800 nr bellen krijg ik te horen dat ik het geannuleerd heb wat dus zeker geen waar was

ik kreeg te horen dat ik een nieuwe afspraak kon krijgen maar nu pas 12 aug

dus al een grote maand ben ik van het kastje naar de muur gestuurd geweest

vandaag bel ik (21h03)dat ik een probleem onder vind met mijn login bij mail

ik krijg te horen dat ze mijn lijn gingen testen en terug bellen 23h15 zit ik nog steeds te wachten op een telefoontje terug hopeloos dan maar opgeven en hopen op een telefoontje volgend jaar zekers

bedankt proximus voor de super service denk dat het tijd is om eens te veranderen van provider

of mag ik nu ook 15 euro dossier kosten aanrekenen
Dag Sandra,

Allereerst bedankt voor je kan je mij even je klantennummer bezorgen via privé bericht

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

zodat we alles eens kunnen bekijken? Over welke films zou het gaan die verdwenenen zijn?

Groeten,

Jimmy
Beste jimmy

er waren er verschillende evenals motorsport en programma's van discovery en national geographic

als jullie een update doen ok

maar meld de mensen dan op voorhand dat ze kunnen zien wat ze nog willen bekijken of maakt dat de opgenomen programma's na de update terug geplaatst worden

ik ben nog steeds aan het wachten op een telefoontje terug van een van uw collega's die me gisteren avond vertelde dat ik terug ging gebeld worden door hem na de lijn test.

echt ik vind het geen service
Mijn excuses hiervoor. Normaal gezien zouden er geen opnames verloren mogen gaan. Gezien het al een tijdje geleden is, kunnen we helaas ook niets meer recupereren. Ik heb enkele credits op de je lijn geactiveerd welke je vrij kan gebruiken in de op aanvraag catalogus.

In verband met je mail, welke problemen ervaar je juist? Kan je nog inloggen? Heb je al eens geprobeerd via de webmail? Indien het wachtwoord niet correct is of je bent dit verloren, kan je dit ook op deze pagina opnieuw instellen.

Reageer