Geen Regionale zender

  • 15 January 2011
  • 6 reacties
  • 1636 Bekeken

Al enkele maanden heb ik geen regionale zender meer (ATV Antwerpen) De klantendienst onderzocht de zaak en belde mij terug met de mededeling dat de rechten van TAV nog niet werden betaald door Belgacom. Als onnozele sukkelaar nam ik dit voor waar aan. Enkele weken geleden zag ik dat mijn zoon wel ATV kon ontvangen. Vol goede moed geprobeerd op kanaal 300 en met de rode knop doch geen resultaat. De zender zit blijkbaar niet in mijn zenderpakket ?? Hoe kan ik dit verhelpen ?

6 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Heb dit ook eens voor gehad. Heb je de volgorde van de zenders veranderd? Ga dan naar instellingen en vraag om de standaardvolgorde terug te plaatsen. Dan zou je ATV terug moeten kunnen zien op kanaal 300.
Alles terug in standaardvolgorde gezet. Spijtig genoeg zonder resultaat. Op 300 krijg ik dadelijk zender 350 en via 10 en de rode knop staat dat 'door een technisch probleem deze zender niet beschibaar kan gesteld worden' en word ik verwezen naar zender 300.

Toch bedankt voor uw reactie
Reputatie 6
Badge +1
Toch best eens contact opnemmen met de helpdesk, er is blijkbaar iets anders aan de hand.
Badge
Hier is toch ook alles normaal dus ik denk dat er iets aan de verbinding moet liggen.
Beste Denemem,

Er zijn geen algemene problemen vastgesteld met deze kanaal. De kanalen op standaardvolgorde zetten lost zo'n probleem meestal op.

Nu kan je de decoder een keer heropstarten. Dit doe je door de decoder kort van stroom te onderbreken. Stroomkabel uit het stopcontact trekken, een vijftal seconden wachten en de kabel er weer in steken.

De decoder zal dan iets van een vijftiental minuten nodig hebben om volledig op te starten. Alle instellingen worden weer opgeladen en normaal gezien zou het probleem dan opgelost moeten geraken.

Mvg,

Eva van Belgacom.
Beste Eva, als je eens wist hoe dikwijls ik dat al heb gedaan, gereset(de drie knoppen gelijk indrukken),stoorm uit (ook met het loskoppelen van de stroomkabel), zelfs de modem resetten en onderbreken. Niets helpt. Tevens heb ik een harddisk probleem (ook hier gepost) en dat raakt ook niet opgelost op deze manier. Toch weer bedankt voor de reacties

Reageer