Beste,
Ik zit opnieuw met het probleem dat ik niet op MyProximus kan voor beheer van mijn abonnement of - belangrijker - mijn Bizzclub punten
Ik krijg na aanloggen deze melding te zien:
U hebt geen toegang tot deze toepassing
Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing.
Graag opzet bekijken met voledig nieuwe MyProximus account, dit kan bv. op een ander email adres. Ik hoop dat we dit eens kunnen oplossen.
Bladzijde 1 / 1
Troost U, je bent niet de enige.
Ik krijg net hetzelfde, eens eens ik er in ben, en ik moet mijn producten toevoegen, dan kom ik op een niet bestaande pagina.
Dikke knoeiboel dit online platform.
Gelukkig werken de producten wel goed.
Tijd dat ze Eliseo eens van het e-service platform halen .
Ik krijg net hetzelfde, eens eens ik er in ben, en ik moet mijn producten toevoegen, dan kom ik op een niet bestaande pagina.
Dikke knoeiboel dit online platform.
Gelukkig werken de producten wel goed.
Tijd dat ze Eliseo eens van het e-service platform halen .
Dag Johan, spijt ons dit te vernemen, kan je ons alvast even je login gegevens bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Sta je alvast als beheerder van de account, kan je nakijken via het tabblad mijn account, mijn klantgegevens. Groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.