Hallo,
Ik heb geen live tv sinds gisteravond. Ik kan wel terugkijken (uitzendingen die al gestart zijn). Ik heb al 2x alles herstart.
Wanneer ik naar helpdesk bel, wordt gezegd dat ze alle dagen (vanaf maandag t.e.m. zondag vanaf 8 uur 's ochtends) open zijn, blijkbaar vandaag niet.
Kan iemand helpen?
Niet fijn op feestdag...
Katleen
Bladzijde 1 / 1
Probeer eens of het helpt als je de onderstaande herstart procedure in de welbepaalde volgorde uitvoert:
Anders (aangezien het een feestdag is) zal het wachten worden tot morgen om iemand van Proximus vast te krijgen om je verder te helpen.
NB: als noodoplossing eventueel TV kijken via ProximusTV op browser of ProximusTV-app op pc/Laptop enz..
- decoder spanningsloos zetten (schakelaar achteraan of netstekker uittrekken)
- bbox netspanning onderbreken gedurende 5 seconden en terug onder spanning zetten.
nu zal het enkele minuten duren voor die helemaal opgestart is, DSL led moet zeker continu blijven branden
- Indien je draadloze toestellen staan hebt tussen decoder en bbox haal deze even uit het stopcontact en wacht enkele minuten tot ze terug opgestart zijn.
- Decoder terug onder spanning zetten.
- Indien het hierna nog niet moest in orde gekomen zijn, kan je nog proberen door de decoder te resetten.
- Uitleg hoe je een reset van decoder uitvoert, klik hiervoor op volgend link.
- Zie ook op de Proximus site: Hoe herstart u uw toestellen voor internet en tv?
- FAQ's om digitale-tv toestellen te heropstarten of resetten, klik op deze link
Anders (aangezien het een feestdag is) zal het wachten worden tot morgen om iemand van Proximus vast te krijgen om je verder te helpen.
NB: als noodoplossing eventueel TV kijken via ProximusTV op browser of ProximusTV-app op pc/Laptop enz..
Kathleen is het gelukt met de tips van Martin?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.