Sinds enkele dagen kan ik geen verbinding maken met de proximus_auto_fon verbinding. Er is naar mijn weten niets veranderd. Via de proximus app heb ik mijn toestel al opnieuw ingesteld e.d maar nog steeds geen succes. Kan iemand mij helpen of uitleggen wat ik nog kan doen? Mvg
Bladzijde 1 / 1
Dag Wilima,
Kan je mij zeggen welk toestel je hiervoor gebruikt? Stuur me ook even je MyProximus login door, liefst via een prive bericht, druk hiervoor op onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
AndyM
Kan je mij zeggen welk toestel je hiervoor gebruikt? Stuur me ook even je MyProximus login door, liefst via een prive bericht, druk hiervoor op onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
AndyM
Dag Wilima,
kan ik toch nog even het klantennummer en vaste lijn nummer ook krijgen? Ik vind je niet terug met de gegevens die je gaf.
MVG,
Wim
kan ik toch nog even het klantennummer en vaste lijn nummer ook krijgen? Ik vind je niet terug met de gegevens die je gaf.
MVG,
Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.