Beantwoord

Geen programmainfo in infobalk


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal
Zijn er nog kijkers met een V4 decoder die geen programmainfo zien in de balk onderaan ik zie enkel het zenderlogo ook na de decoder al 2 x te herstarten. Ik kijk met een V4 decoder.
Timm1983
icon

Beste antwoord door AndyM 28 March 2017, 10:44

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 1
Badge
Hier hetzelfde. Krijg alleen de nummers van de zenders in beeld. Ik heb ook een V4 decoder. Heb de mijne al 4 keer heropgestart.

Moesty
Reputatie 6
Badge +4
Hi Tim,

Wanneer de decoder de tv gids niet ophaalt is volgende zeker eens aan te raden:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv4

Meestal heeft dit te maken met een harde schijf probleem ,

een reset doet een soort selfrepair,

de v4 decoder dat je vandaag herstartte merk ik trouwens ook ik de harde schijf niet kan bereiken

de andere v4 decoder ok

Mvg sabine
Reputatie 1
Badge
Wat bedoel je met de andere v4 decoder ok Sabine?

Groetjes,

Moesty
Reputatie 1
Badge
Nog steeds hetzelfde probleem. Bij jou al opgelost Timm1983?

Groetjes,

Moesty
Reputatie 6
Badge +3
Hier V5 maar geen TV-guide en opname van vandaag (DE MOL) niet beschikbaar - daarnet gelukkig nog met tv-replay kunnen kijken (tv-guide werkte toen gelukkig nog)
'k zal de decoder eens afzetten.
Update : software wordt geladen
Toch tragere herstart dan normaal en "verbindingsprobleem - bekabeld"
maar opname is nu ook terug beschikbaar (op harde schijf)

Alles lijkt weer normaal

Zone 050
Reputatie 1
Badge
Hier nog maar eens geprobeerd met de V4 decoder zelfs met de fabrieksinstellingen terug gezet geen informatiebalk over de programma's nog steeds alleen logo's en nummers van de zenders.

Moesty
Hier hetzelfde ook na restart en reset. Replay werkte ook niet meer.... Heb de Mol gelukkig kunnen kijken via tv overal app... Nochtans betaal k wel voor tv Replay+. Ook hier V4 decoder...
Reputatie 2
Ook hier dit probleem,programma info dat niet wordt getoond in de infobalk.Enkel de naam van de zender.
Dit zowel bij de V5 decoder met harde schijf en ook bij de V5 mini decoder die geen harde schijf heeft.
De tv gids zelf wordt wel correct weergegeven.
Dus het het is geen harde schijf probleem maar eerder en software probleem bij PX vermoed ik.

En De Mol wordt 's maandags altijd tweemaal opgenomen.
De serie opname van 'Zie mij graag' heb ik ook al meermaals stopgezet maar duikt steeds weer op bij de geplande opname's.

Herstarten/resetten van modem/decoders heeft geen effect.
Morgen zal dit probleem wel opgelost raken door proximus. Houden jullie mij op de hoogte want ik moet morgen werken.
Timm1983
Reputatie 2
Probleem is opgelost terwijl tv speelde.
Herstarten/resetten van modem/decoder is hiervoor dus niet specifiek nodig .
Thnx!
denk dat er een komma verkeerd stond bij Proximus 🙂
Reputatie 1
Badge
Nog steeds niet opgelost bij mij.

Moesty
Reputatie 1
Badge
Mijn vraag eens gesteld op de facebookpagina van Proximus.

Dit kreeg ik als antwoord.

Er is inderdaad een probleem met Tv reokat in de V4 decoder, de betrokkken diensten zijn op de hoogte en werken zo snel mogelijk aan een oplossing. Alvast onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Samuel

Moesty
Reputatie 5
Badge +4
Dag iedereen,

Er zijn momenteel problemen met Proximus TV.

Onze engineering is al op de hoogte en doet er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Volgens de laatste berichten zou een herstart van de decoder het probleem moeten oplossen. Maar werkt blijkbaar niet bij iedereen.

Mvg, AM
Reputatie 7
Badge +6
Bij ons (V5 met harde schijf) is er ook geen TV-gids meer beschikbaar na zaterdag 1 april/zondag 2 april 01u30. Herstarten helpt niet.
Update: na nog eens een reset (de derde op 24 uur!) wel opnieuw een volledige TV -gids.
Wat zou ik toch graag eens een tijdlang rustig tv kijken, zonder al dat herstarten. 😞
Dag iedereen,
Er zijn momenteel problemen met Proximus TV.
Onze engineering is al op de hoogte en doet er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Volgens de laatste berichten zou een herstart van de decoder het probleem moeten oplossen. Maar werkt blijkbaar niet bij iedereen.

Mvg, AM


Hey Andy,
Hier werkt dit wel, maar het is ook nog geen 1 april, wie weet mss werkt het dan ook niet meer 🙂
Misschien is dit het moment om met de uitrol te beginnen van de nte software op de V4 decoders om het probleem van de programmainfobalk op te lossen.
Timm1983
Reputatie 7
Badge +4
Zou ondertussen volledig opgelost moeten zijn als een herstart van de decoder niet lukt zal het nodig zijn om eens alle toestellen te herstarten volgens deze procedure :

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global...
Deze pagina is niet meer beschikbaar als je je link gebruikt.

Zal het probleem met het herstarten van programma's hiermee ook opgelost zijn?
Gisteren kon je enkel lopende programma's herstarten en niet die dat al afgelopen waren maar toch jonger dan 36h.
Reputatie 7
Badge +4


Hierbij de volledige link:

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global...
Heb zonet even controle laten doen en het herstarten van programma's werkt ook terug.

Tnx
De link werkt nu.
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan! 🙂

Reageer