Beantwoord

Geen premium punten ontvangen

  • 16 November 2017
  • 9 reacties
  • 336 Bekeken

Reeds verschillende maanden op rij heb ik moeilijkheden om mijn punten te ontvangen, telkens moet ik contact opnemen met de klantendienst waar ik tot op heden voor deze maand, nog steeds niet geholpen ben..
Kan iemand aub helpen?
icon

Beste antwoord door JanDe 23 November 2017, 09:19

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Deborah,

Kan je mij via het onderstaand link jouw klantengegevens even doorsturen. Dan bekijk ik het voor jou.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Aziz
hallo, ik heb mijn klantengegevens doorgestuurd..
Reputatie 7
Badge +1
Heb net meegedaan aan een Quiz via mail van PX. Heb hierdoor 900 punten verdient. Worden rond 3 december bijgeschreven. Thanks
Hallo, heb voor mijn 2 laatst betaalde facturen geen premium club punten ontvangen. Kunnen jullie deze toevoegen?
Txs.
Geert
Reputatie 6
Badge +3
We doen het nodige, Geert. Groetjes. Jan
Reputatie 6
Badge +3
Hey Geert,

Kan jij ons even een privébericht sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 met jouw klantnummer? Dan kan ik het even bekijken en al het nodige doen.


Groetjes,
Lorentz.
Ik heb mijn punten nog steeds niet mogen ontvangen. Wil daar iemand van jullie aub eindelijk het nodige doen???????

hartelijk bedankt!
Reputatie 7
Badge +1
Heb net meegedaan aan een Quiz via mail van PX. Heb hierdoor 900 punten verdient. Worden rond 3 december bijgeschreven. Thanks
Zijn vandaag bijgeschreven. Bij mij werkt het nog normaal. Moet dit jaar nog wel punten opnemen anders vervallen deze. Ben benieuwd of dit problemen oplevert. Vind het wel jammer dat punten maar een bepaalde tijd geldig zijn. Zou mooi zijn dat de punten altijd geldig blijven en er geen tijd aan gebonden is.
allemaal heel fijn voor u maar hiermee heb ik mijn punten nog steeds niet van mijn factuur.

Reageer