Ondanks het feit dat ik een Internet Overal klant ben (en daarvoor al een hele tijd Internet Favorite) kan ik nauwelijks zeggen dat ik het gevoel heb optimaal gebruik te kunnen maken van internet binneshuis.
Sinds de activering van mijn FON account (toeval of niet ?) heb ik last van:
- Verbinding die om de haverklap uitvalt, waardoor ik me telkens opnieuw moet verbinden met het internet.
- Ontvangstsignaal is heel laag op gewenste/enige computer, bbox 2 modem staat nochtans gewoon in kamer ernaast, +- 6 meter afstand van modem (met muur ertussen).
- Over het downloaden zelf van bestanden begin ik al helemaal niet ...
Dit is toch al ruim een maand het geval, kan dit zijn omdat ik FON geactiveerd heb en er misschien te veel personen zijn die beroep doen op mijn modem ?
Heb mijn login en wachtwoord al tevergeefs enkele malen gewijzigd.
MVG
Bladzijde 1 / 1
Beste Simon,
mogelijk kan een wijziging van het draadloos kanaal een oplossing bieden. Hoe je dit kan doen, lees je hier : http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/internet/thuis-surfen/draadloos-internet/a_id/10218/
Mvg
Eva van Belgacom
mogelijk kan een wijziging van het draadloos kanaal een oplossing bieden. Hoe je dit kan doen, lees je hier : http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/internet/thuis-surfen/draadloos-internet/a_id/10218/
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.