Beantwoord

Geen opname "De dingen des levens"

  • 25 January 2017
  • 9 reacties
  • 369 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Motivator
  • 216 reacties
De serie "de dingen des levens" die ik dagelijks op 16u15 programmeer start niet meer. Ik moet de aflevering dan telkens opnieuw programmeren naar de volgens ochtend. Dat lukt dan gelukkig wel.
Het lukt me ook niet als ik standby doe om 16u15 en de zender op fox zet en met de rode rec-toets op de afstandsbediening de opname zo wil uitvoeren. Nochtans staat het ronde wit cirkeltje erop dat wil zeggen dat het programma zal opgenomen worden.
icon

Beste antwoord door AndyM 26 January 2017, 10:11

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi,

Kan je me misschien eens in Privebericht opsturen over welke decoder je het hebt. Op huidige gegevens dat ik heb zie ik nergens geen planning van ' de dingens des levens' mvg sb
Reputatie 5
Badge +4
Dag JEG,

Onze engineering heeft de planning opnieuw aangemaakt.

het zou in orde moeten zijn.
Mvg,

AndyM
Reputatie 3
Badge
Neen hoor, het is nog niet in orde. Het probleem ligt trouwens niet alleen bij "de dingen des levens". Ook de serie "Vikings"geeft een gelijkaardige situatie. Mij lijkt het dus een probleem bij het vooraf programmeren van een "serie". Die programmatie op zichzelf lukt wel, maar de dag dat dit deel van de serie wordt uitgezonden komt het geprogrammeerde niet in werking en ben je dus die opname kwijt.
Wil je dan toch nog de opname (dingen des levens) zien dan kan je deze aflevering programmeren naar de volgende ochtend daarop. Dan krijg je ALLE afleveringen voorgeprogrammeerd van de hele week. Zo erg is dat niet. Je denkt - dan wis ik wat ik niet meer moet zien. Maar als je dan die afleveringen die je al gezien hebt gaat wissen en natuurlijk wat je nog moet zien - laat staan, dan wordt deze laatste op de dag van uitzending NIET OPGENOMEN... en zo blijft het probleem bestaan...
Reputatie 7
Badge +4
Dag JEG, gebruik je soms de optie alle afleveringen wissen ? Daar deze op dit moment voor problemen zorgt waar door de rest van je geplande opnames ook niet door loopt.

Kan je ons zeggen welke aflevering je precies ontbreekt ? Dan laat ik deze toevoegen.

Mvg,Robrecht
Reputatie 3
Badge
Ja, dat doe ik: "alle afleveringen wissen". Maar zelfs als ik er maar één van wis, worden ze allen gewist en starten de geplande opnames ook niet meer op.
Goed, ik wis dus niets meer. Maar ik heb nog altijd een keuze bij het behouden van de opnames tussen "alle opnames, 20 of 10 of minder. Heeft het belang hier een keuze te maken om het probleem te omzeilen of speelt dat geen rol?
Reputatie 7
Badge +4
Daar speelt het geen rol indien je ze allemaal bij houdt worden ze na 60 dagen verwijderd indien je het op 20 of 10 laat dan wordt de oudste verwijderd.

Ik ga het ondertussen doorsturen om de opname voor vikings en de dingen des levens goed te plaatsen.

Mvg, Robrecht
Reputatie 7
Badge +4
Mijn collega's hebben de planning terug goed gezet en normaal gezien de opname ook op je decoder geplaatst. Mvg,Robrecht
Reputatie 3
Badge
Bedankt Robrecht. Ik zie dat het aangepast is op mijn decoder. Nu is mijn vraag : wanneer mag ik wat ik reeds gezien heb gaan wissen, want zo zullen er wel een (heel) groot aantal programma's blijven opstaan. Kun je misschien een seintje geven wanneer het probleem is opgelost en ik ze veilig kan gaan verwijderen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik zou ze gewoon laten staan. Ze verdwijnen uiteindelijk toch na 60 dagen.

Reageer