Na verschillende telefoontjes nog steeds geen oplossing. Nu sinds 8weken totaal geen netwerk op gsm. Klanten kunnen me al 8weken niet bereiken. Zeer teleurstellende service van Proximus. Ik ben genoodzaakt de pers in te schakelen vrees ik. Klanten dienst zegt stuur mail naar billing maar mailadres bestaat niet. Heel zwak voor businessklanten. Zelfs bij corporate krijg ik geen reactie. Maar betalingen moeten er elke maand wel liggen of ze dreigen met afsluiten.
Bladzijde 1 / 1
Buren in de straat klagen ook dat ze niet bereikbaar zijn. Maar onderzoek wordtniet gestart om oplossingen vinden.
Dag Elikri, kan je ons alvast de betrokken gegevens bezorgen via een privébericht, wil het enorm graag met je bekijken en oplossen! Deze kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Beste Nicky,
Helaas weet ik niet hoe ik dat juist moet doen.
Tot op vandaag kunnen de klanten me totaalniet bereiken.
Ik wil dringend een oplossing voor dit probleem.
Op andere lokaliseren heb ik nooit problemen maar sinds die nieuwbouw voor onze deur kan niemand ons nog bereiken.
Helaas weet ik niet hoe ik dat juist moet doen.
Tot op vandaag kunnen de klanten me totaalniet bereiken.
Ik wil dringend een oplossing voor dit probleem.
Op andere lokaliseren heb ik nooit problemen maar sinds die nieuwbouw voor onze deur kan niemand ons nog bereiken.
door op de bovenstaande link te klikken die NickyL gepost heeft,
of klik hier op > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
of klik hier op > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.