Beantwoord

Geen Nieuws meer van VTM in de "op aanvraag"?

  • 7 January 2017
  • 11 reacties
  • 584 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Ik wilde het Nieuws van 19u opvragen, omdat de opname mislukt was, maar moest vaststellen dat alleen Eén nog het Journaal aanbiedt en VTM niet meer. Klopt dit?
icon

Beste antwoord door Elma 10 January 2017, 20:46

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Ja dat klopt, ik het ook gezien.
TV Replay is dus nog de enige mogelijkheid om Het Nieuws te bekijken of anders via de app VTM Nieuws of via de website van VTM.
Reputatie 7
Badge +3
Grrr, TV Replay kan ik niet krijgen in mijn abonnement, alleen tegen betaling. Dan maar via de app, als de opnames niet gelukt zijn, of het journaal bekijken.
Reputatie 6
Badge +1
Ik vind dat wel raar dat dit plots verdwenen is, dacht dat de zenders dit toch gratis moesten aanbieden? Ik ga eens een mail sturen naar Medialaan.
Reputatie 6
Badge +2
Ik vind dat wel raar dat dit plots verdwenen is, dacht dat de zenders dit toch gratis moesten aanbieden? Ik ga eens een mail sturen naar Medialaan.

Ik hoop voor u dat Medialaan van deze keer wel het fantsoen heeft om op uw mail te beantwoorden, ik heb eens 2 mails verstuurd en nooit antwoord gekregen, als dat geen onbeschofte boeren of boerinnen zijn dan weet ik het niet. 😠
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb het via de Facebook pagina van VTM Nieuws gevraagd, meestal gaat dat sneller. Ik hou je op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +3
Bedankt wwilliamm. Ik hou het mee in het oog. Ik heb wel deze website gevonden, maar het is toch handiger als je het gewoon op TV kan opvragen. http://nieuws.vtm.be/herbekijk
Als ik een andere link open dan zie ik deze tekst staan:
VTM NIEUWS
Waar en wanneer kan ik naar VTM NIEUWS kijken?

Live bij VTM, dagelijks om 13.00, 17.45 en 19.00.
Via de livestream, om 13.00 en 19.00 (gratis).
Via ‘herbekijk’ op vtmnieuws.be kan je de recentste nieuwsuitzendingen gratis op aanvraag bekijken.
Bij iWatch (gratis) kan je de recentste nieuwsuitzendingen gratis op aanvraag bekijken. :8
Via de VTM NIEUWS-app: via ‘herbekijk’ in het keuzemenu links kan je de recentste nieuwsuitzendingen gratis op aanvraag bekijken. Deze app - beschikbaar voor iOS en Android - vind je hier.
Reputatie 6
Badge +1
Ze gaan antwoorden, maar wanneer dat weten ze nog niet. Bedankt voor je bericht! We bekijken het en proberen het zo snel mogelijk te beantwoorden.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat die dat gewoon niet meer willen aanbieden via de telecomoperatoren. Als je ziet hoeveel mogelijkheden je hebt om het via pc, tablet of smartphone te bekijken. Maar ze vergeten wel dat oudere mensen een groter scherm nodig hebben en het zorgt er ook weer voor dat mensen op hun werk naar tv gaan kijken ipv te werken (waarvoor ze betaald worden).
Hoe zit dat eigenlijk bij Telenet? Wordt het Nieuws van VTM daar wel nog in de On Demand aangeboden?
Reputatie 6
Badge +1
Is er hier niemand van Proximus die weet hoe dit zit?
Reputatie 7
Badge +1
Grrr, TV Replay kan ik niet krijgen in mijn abonnement, alleen tegen betaling. Dan maar via de app, als de opnames niet gelukt zijn, of het journaal bekijken.

TV Replay zit toch voor 36 uur gratis bij internet comfort en maxi. Kun je het toch terug zien. Of zit dit ook al niet meer bij Tuttimus en Familus.
Ben ook benieuwd of PX hier op antwoord. Als we vragen stellen over uitbreiding HD zenders of uitbreiding zenders PX tv app zoals bij Yelo TV zijn ze niet thuis.
Reputatie 7
Badge +3
TV Replay zit gratis in een Pack comfort en maxi. Ik kan geen Pack krijgen door mijn abonnementstype (met een bepaalde korting), dus ook geen tv replay. Tuttimus enz kan ik ook niet krijgen, want dat is ook een "pack".

Reageer