Sinds gisteren heb ik geen bereik meer op mijn gsm (enkel noodoproepen), mijn netwerk signaalsterkte staat op maximum en met een andere SIM is er geen probleem. Het probleem ligt dus duidelijk niet aan mijn telefoontoestel. Enig advies? :)
Bladzijde 1 / 1
Geachte,
Wanneer u deze melding krijg "enkel noodoproepen" is het in de meeste gevallen een probleem met de simkaart. U heeft alreeds een andere simkaart in uw toestel getest en hier merkt u dat er geen probleem is. Wanneer dit het geval is wil het zeggen dat uw simkaart defect is.
In het geval van een defecte simkaart dient u langs te gaan in een verkooppunt om een nieuwe simkaart te laten activeren, dit kan met behouden van oproepnummer.
Van zodra de nieuwe simkaart actief staat zal u uw oproepnummer weer kunnen gebruiken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Wanneer u deze melding krijg "enkel noodoproepen" is het in de meeste gevallen een probleem met de simkaart. U heeft alreeds een andere simkaart in uw toestel getest en hier merkt u dat er geen probleem is. Wanneer dit het geval is wil het zeggen dat uw simkaart defect is.
In het geval van een defecte simkaart dient u langs te gaan in een verkooppunt om een nieuwe simkaart te laten activeren, dit kan met behouden van oproepnummer.
Van zodra de nieuwe simkaart actief staat zal u uw oproepnummer weer kunnen gebruiken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Hartelijk dank 🙂 Ik ben daarnet naar een Belgacom verdeler gefietst en die heeft me heel vriendelijk geholpen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.