Sinds vanmiddag kan mijn simkaart geen verbinding met het netwerk maken. Kan dus niet bellen, smsen of op mobiel netwerk. Simkaart heb ik al meermaals verwijderd en opnieuw opgestart, maar helpt niet...
Bladzijde 1 / 1
kan je desimkaart eventueel in een ander toestel proberen mss is die defect
je kan altijd ook op zaterdag eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 om te zien of ze je eventueel kunnen verder helpen.
of proberen via privébzeicht waarop ze misschien nu nog kunnen reageren:
privébericht sturen aan Het Proximus Team kan je via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
je kan altijd ook op zaterdag eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 om te zien of ze je eventueel kunnen verder helpen.
of proberen via privébzeicht waarop ze misschien nu nog kunnen reageren:
privébericht sturen aan Het Proximus Team kan je via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Bedankt, ik probeer een privebericht. Bellen is moeilijk zonder netwerk en ander toestel heb ik niet...
Nog ter bijkomende info:
**
- via 0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via de chat** op onze supportpagina's:
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht
aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
**
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.