geen netwerk

  • 17 April 2013
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken





steeds proximusklant geweest, 2 maanden geleden werd mijn gsmnummer opgenomen in een belgacom pack sindsdien bijna nergens nog bereik met mijn gsm staat constant geen service of sos op. ik kan niet bellen of gebeld worden, wifi werkt wel! Ik heb ook een gsm van mijn wrrkgever met proximus abo en hier heb ik geen problemen wat bereik betreft! iemand enig idee, want ik betaal wel maar kan het niet gebruiken . ik heb wel nog een simkaart van 2004 kan dit het probleem zijn? en waarom heb ik dit dan sinds de omschakeling en daarvoor nooit enig probleem? ik wordt r gek van













2 reacties

Beste Isabelle,

Best even de klantendienst contacteren op het gratis nr. 080022909.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Carl,

Graag via een privébericht de gsm nrs. van uw ouders. Dan laat ik het door de bevoegde dienst nakijken en zullen zij u asap een antwoord bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer