geen mobiel internet met smart 25
Beste,
Ik heb sinds enkele dagen een pack met tv + internet + smart 25.
Het eerste probleem is dat ondanks de goede instellingen mijn samsung galaxy s3 geen verbinding maakt met mobiel internet.
Het tweede probleem is dat in een smart 25 er 1gb is en dat er bij m'n e-service staat dat er 0mb van de 409mb is gebruikt.?
Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen.
alvast bedankt,
Cedric
zie eens op de site van Belgacom voor de instellingen volgens het stappen plan http://support.nl.belgacom.be/app/staticpages/devices/nl/#/samsung/i9300-galaxy-s-iii/internet/handmatig-instellen" target="_blank
enz.... | |
Groetjes, Elsa | |
niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter |
| ||||
Je probeert mss via het G4 (LTE) netwerk en is dit nog niet geactiveerd op je nummer, dit kan je ook latern doen door Eva Groetjes, Elsa |
A
Beste cedric,
Zoals Jerom uitlegt wordt de eerste maand het volume pro rata berekend. Indien u nog geen verbinding kunt maken met het internet, dan belt u best even naar het gratis nr. 1909. (vanaf uw gsm)
Met vriendelijke groeten,
Eva
Zoals Jerom uitlegt wordt de eerste maand het volume pro rata berekend. Indien u nog geen verbinding kunt maken met het internet, dan belt u best even naar het gratis nr. 1909. (vanaf uw gsm)
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.