Na het activeren van TV on PC was ik op zoek naar de juiste software onder e-Services.
Maar daar kont ik niets vinden - ook de technische hotline wist me niet de helpen.
Ook de vraag an Eva van 22. april via PN levert momenteel nog steeds geen antwoord.
Wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Beste Drielander,
Is dit probleem intussen al verholpen, of vind je nog steeds geen downloadlink terug? Indien niet, kan je je login of telefoonnummer doorgeven via pb? Dan laat ik dit nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Is dit probleem intussen al verholpen, of vind je nog steeds geen downloadlink terug? Indien niet, kan je je login of telefoonnummer doorgeven via pb? Dan laat ik dit nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Ja Eva, hopelijk kun je diene mens eindelijk eens helpen....;)
Beste EVA,
net als in andere topics (Belgacom TV) geschreven, is dit probleem intussen noch niet verholpen: nog steeds geen downloadlink. Ook mijn PM aan u heeft geen verbetering gebracht.
Maar ik zal het graag opnieuw proberen: een PN/PB met den telefoonnummer is op de weg.
Groeten
Drielander
net als in andere topics (Belgacom TV) geschreven, is dit probleem intussen noch niet verholpen: nog steeds geen downloadlink. Ook mijn PM aan u heeft geen verbetering gebracht.
Maar ik zal het graag opnieuw proberen: een PN/PB met den telefoonnummer is op de weg.
Groeten
Drielander
Finally it has arrived! May the tests begin!
Beste,
Ik heb hier ongeveer hetzelfde probleem. Ook ik vind geen downloadlink van media manager terwijl de testversie toch al enkele dagen geactiveerd is.
Ook is ondertusen bij de omschakeling naar het nieuwe menu mijn 'on demand' weggevallen. Dus films kijken kan ik ook op mijne buik schrijven. Er was een probleem bij het downloaden van de pagina. Al twee dagen ondertussen.
Ik ben een computerleek . Hoe kan ik dit verhelpen ?
waltertje
Ik heb hier ongeveer hetzelfde probleem. Ook ik vind geen downloadlink van media manager terwijl de testversie toch al enkele dagen geactiveerd is.
Ook is ondertusen bij de omschakeling naar het nieuwe menu mijn 'on demand' weggevallen. Dus films kijken kan ik ook op mijne buik schrijven. Er was een probleem bij het downloaden van de pagina. Al twee dagen ondertussen.
Ik ben een computerleek . Hoe kan ik dit verhelpen ?
waltertje
Het klinkt mischien banaal, maar trek de decoder eens 15 seconden uit de stroom. De decoder zal heropstarten en de hele downloadprocedure terug doorlopen. Met de nieuwe interface heb je in principe al na 3 minuten beeld en geluid, maar geen toegang tot het menu, de TV-gids enz. Dat komt eerst 6 à 7 minuten later, maar de eerste keer kan het wat langer duren.
Jed moet ook eens de instellingen checken. Vooral beeldresolutie (automatisch, want kan standaard op 576i gesprongen zijn), de HD-functie, want die kan uitgeschakeld zijn. Ook de volgorde der zenders kan terug "standaard" staan als je die ooit voorheen eens verplaatst hebt. Als je een of meerdere eigen TV-gidsen hebt aangemaakt, kan je die in de instellingen aanpassen. Er tussen sckakelen kan niet meer met de TV-gids knop extra in te drukken. Jer moet nu via Menu, naar rechts scrollen tussen abonnement en radio straat "mijn favoriete zenders": die optie aanklikken en YTV-gids kiezen. Aanmaken kan zoals voorheen in de instellingen "mijn favoriete zenders". Je kunt ze daar ook wijzigen (zenders verwijderen of toevoegen).
Jed moet ook eens de instellingen checken. Vooral beeldresolutie (automatisch, want kan standaard op 576i gesprongen zijn), de HD-functie, want die kan uitgeschakeld zijn. Ook de volgorde der zenders kan terug "standaard" staan als je die ooit voorheen eens verplaatst hebt. Als je een of meerdere eigen TV-gidsen hebt aangemaakt, kan je die in de instellingen aanpassen. Er tussen sckakelen kan niet meer met de TV-gids knop extra in te drukken. Jer moet nu via Menu, naar rechts scrollen tussen abonnement en radio straat "mijn favoriete zenders": die optie aanklikken en YTV-gids kiezen. Aanmaken kan zoals voorheen in de instellingen "mijn favoriete zenders". Je kunt ze daar ook wijzigen (zenders verwijderen of toevoegen).
Beste sinjoor,
heb uw raad opgevolgd, 15 sec de stekker eruit, terug opgestart met als resultaat " error -300 systeem tijdelijk onbeschikbaar"
En nu ?
Waltertje
heb uw raad opgevolgd, 15 sec de stekker eruit, terug opgestart met als resultaat " error -300 systeem tijdelijk onbeschikbaar"
En nu ?
Waltertje
@waltertje: probeer eerst eens een reset.
Dus stekker uit trekken, terug instekken, TEGELIJKERTIJD op 'power + menu + OK' knop drukken, en blijven inhouden tot er FaC* ofzo opkomt, en dan mag je loslaten.
Kan je bevestigen dat het voor de BTV on PC wel werkte?
Dus stekker uit trekken, terug instekken, TEGELIJKERTIJD op 'power + menu + OK' knop drukken, en blijven inhouden tot er FaC* ofzo opkomt, en dan mag je loslaten.
Kan je bevestigen dat het voor de BTV on PC wel werkte?
Vraagje, error 300 betekent dat je decoder geen contact heeft met de modem, of met het TV-netwerk. Je kunt ook de modem eens heropstarten. GHet DSL lampje moet constant branden (niet flikkeren) en hete lampje voor de TV-uitgang moet wél flikkeren. Is je cverbinding tussen modem en decoder met een ethernetkabel, of via PLC (stroomnet) of Ruckus (draadloos) adapters ? Ander moet je die ook eens heropstarten.
@sinjoor71: kan bv ook een conflict betekenen met DHCP, ofwel een gebrek aan DHCP. iets wat net aangepast wordt bij de modem update voor BTVonPC.
Kan kloppen Bart? Ik heb 2 maanden geleden nà installatie van TVonPC ook een TV-uirtval gehad (code 300). Dat heb ik toen kunnen oplossen door de modem terug te zetten naar "factory default" via de configuratiesite van de modem http://192.168.1.1/ onder advanced settings/maintenance, of via het knopje onderaan op de b-box2.
ondertussen belgacom gebeld. Samen met operator modem en decoder terug opgestart en gereset. Operator dacht aan probleem met decoder. Nog vlug naar belgacomwinkel voor omruiling. Was amper 5 minuten te laat (operator zei dat ze tot zes uur open was maar het was half zes). Inde winkel hadden ze de computers al afgezet dus konden (wilden ?) ze mij niet meer helpen. Dit wordt dus een televisie loos vrijdagavondje !!!!! of er moet nog iemand met en mirakel komen !!
waltertje
waltertje
@bart,
heb uwe reset geprobeerd. Wa gebeurt er eigenlijk met de decoder als je dit doet ?
waltertje
heb uwe reset geprobeerd. Wa gebeurt er eigenlijk met de decoder als je dit doet ?
waltertje
@bart,
uwe reset werkt niet. het alarm of zo da er op komt is 0:IP.
walterje
uwe reset werkt niet. het alarm of zo da er op komt is 0:IP.
walterje
Dat betekent hetzelfde als error 300, dus geen IPadres voor TV. Ligt duidelijk aan modem en niet aan decoder volgens mij. Modem resetten is denk ik de oplossing. Zie mijn uitleg hierboven.
@sinjoor
Had samen met de operator van belgacom de modem al gereset zonder resultaat. Heb nu uw raad opgevolgd en op de pagina van de router de factory defaults teruggezet. Momenteel staat er op het scherm om te wachten terwijl de decoder wordt geconfigureerd . Zal waarschijnlijk wel efkes duren. Weet gij hoelang ?
Heb ondertussen op de pagina van de router gezien dat de vlan 30 er ook op staat. In een eerdere discussie hier op het forum bleek da deze noodzakelijk was voor tv on pc.
Allez, we zulen ma wa gedud hebben en hopen da het nog goe komt. Alvast bedankt voor de goede raad. Anders zal het morgenvroeg naar de belgacom winkel gaan om de decoder om te ruilen.
Waltertje
Had samen met de operator van belgacom de modem al gereset zonder resultaat. Heb nu uw raad opgevolgd en op de pagina van de router de factory defaults teruggezet. Momenteel staat er op het scherm om te wachten terwijl de decoder wordt geconfigureerd . Zal waarschijnlijk wel efkes duren. Weet gij hoelang ?
Heb ondertussen op de pagina van de router gezien dat de vlan 30 er ook op staat. In een eerdere discussie hier op het forum bleek da deze noodzakelijk was voor tv on pc.
Allez, we zulen ma wa gedud hebben en hopen da het nog goe komt. Alvast bedankt voor de goede raad. Anders zal het morgenvroeg naar de belgacom winkel gaan om de decoder om te ruilen.
Waltertje
Laat nog iets weten ! hopelijk heb je vanavond nog TV !
@Sinjoor71
Ik heb een gelijkaardig probleem met de BGC-TV on PC. Ik heb ook de VLAN30 , de activatie is voltooid maar de software download knop komt maar niet te voorschijn. Ik heb ook de modem reeds herstart.
Het enige dat ik nog niet gedaan heb is de modem terug op factory setting zetten omdat ik dan alles opnieuw moet configureren van m'n intern netwerk en daar heb ik nu echt geen zin in :)
Enige tips nog ?
Groetjes !
Ik heb een gelijkaardig probleem met de BGC-TV on PC. Ik heb ook de VLAN30 , de activatie is voltooid maar de software download knop komt maar niet te voorschijn. Ik heb ook de modem reeds herstart.
Het enige dat ik nog niet gedaan heb is de modem terug op factory setting zetten omdat ik dan alles opnieuw moet configureren van m'n intern netwerk en daar heb ik nu echt geen zin in :)
Enige tips nog ?
Groetjes !
@sinjoor
Om half tien was de decoder nog aan het configureren. Heb hem dan nog maar eens terug opgestart en binnen de twee minuten had ik ineens TV. Komt mijn avond misschien toch nog wa goe. Aan iedereen bedankt voor de hulp.
Waltertje
Om half tien was de decoder nog aan het configureren. Heb hem dan nog maar eens terug opgestart en binnen de twee minuten had ik ineens TV. Komt mijn avond misschien toch nog wa goe. Aan iedereen bedankt voor de hulp.
Waltertje
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.