Eind november heb ik beslist om over te stappen van telenet naar tuttimus. Aan de telefoon moest ik een datum kiezen wanneer koerierdienst ging langs komen voor het contract en het tv ging brengen. Ik koos voor 23 december tussen 18u en 22u. Speciaal die avond thuis gebleven, niemand gezien! Heel mijn avond naar de klote! Voor niks zitten wachten, ik heb zelfs geen bericht gekregen dat ze later gaan komen.
Vandaag gebeld naar de klantendienst, daar vertelde de arrogante medewerker dat ik moest bellen naar de koerierdienst, ik heb nooit contact gehad met de koerierdienst en nergens staat de telnr. Mooie service van proximus, begint al goed! Ik heb neiging om alles stop te zetten bij telenet te blijven.
Bladzijde 1 / 1
Dag fkat5,
Door het succes van de promo is het bij de koerierdienst drukker dan voorzien, onze excuses hiervoor.
je kunt hen inderdaad contacteren via https://trackentrace.dynalogic.eu/login.
Indien gewenst kun je via een privébericht klantgegevens bezorgen, dan kijken wij het even na.
Groetjes,
HeidiE
Door het succes van de promo is het bij de koerierdienst drukker dan voorzien, onze excuses hiervoor.
je kunt hen inderdaad contacteren via https://trackentrace.dynalogic.eu/login.
Indien gewenst kun je via een privébericht klantgegevens bezorgen, dan kijken wij het even na.
Groetjes,
HeidiE
Had je een sms gehad of mail van koerier dienst ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.