Hallo,
Sinds gisteren heb ik geen internetaccount meer gelinkt op mijn e-services profiel.
Ik heb ook al geprobeerd om "een verbinding toe te voegen" maar dat werkt niet.
Graag had ik dit opgelost gezien.
fc622850
vriendelijke groeten
Bladzijde 1 / 1
hier 't zelfde
internetverbinding is verdwenen, maar ook email adressen.
vermoed technische problemen bij belgacom, zoals men iets verder vermeld
toch graag snel 'n oplossing
met vriendelijke groeten
internetverbinding is verdwenen, maar ook email adressen.
vermoed technische problemen bij belgacom, zoals men iets verder vermeld
toch graag snel 'n oplossing
met vriendelijke groeten
Beste Krypto99,
Ik heb uw vraag via dossiernr 13842792 aan de juiste dienst doorgegeven.
Zij zullen u terug contacteren.
Beste rooboo,
Indien u via privé-bericht uw gegevens (login of telefoonnr of klantennr , contactnr) even doorstuurt, dan laat ik dit ook even nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik heb uw vraag via dossiernr 13842792 aan de juiste dienst doorgegeven.
Zij zullen u terug contacteren.
Beste rooboo,
Indien u via privé-bericht uw gegevens (login of telefoonnr of klantennr , contactnr) even doorstuurt, dan laat ik dit ook even nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Hey Eva,
Dank u voor de snelle respons.
Ik heb mezelf ingelogd bij e-services en mijn verbinding staat er terug.
Enkel als ik naar mijn verbindingstijden ga kijken dan staat er bij de maand september de tijd te zien van de laatste 41 uur. De rest van de vorige surfsessies is verdwenen.
Maar daar kan ik voorlopig mee leven, als dit volgende maand nog zo is zal ik wel contact opnemen met technische dienst.
Nogmaals bedankt
Krypto99
Dank u voor de snelle respons.
Ik heb mezelf ingelogd bij e-services en mijn verbinding staat er terug.
Enkel als ik naar mijn verbindingstijden ga kijken dan staat er bij de maand september de tijd te zien van de laatste 41 uur. De rest van de vorige surfsessies is verdwenen.
Maar daar kan ik voorlopig mee leven, als dit volgende maand nog zo is zal ik wel contact opnemen met technische dienst.
Nogmaals bedankt
Krypto99
Hallo Eva,
via deze weg ook even laten weten dat zoals bij Krypto99 ook bij mij alles terug hersteld is.
enkel de historiek is niet meer bijgewerkt
het opladen van de pagina's duurt wel iets langer dan voorheen
met vriendelijke groeten
Rooboo
via deze weg ook even laten weten dat zoals bij Krypto99 ook bij mij alles terug hersteld is.
enkel de historiek is niet meer bijgewerkt
het opladen van de pagina's duurt wel iets langer dan voorheen
met vriendelijke groeten
Rooboo
vandaag werd ik gebeld door Belgacom,
die me wisten te vertellen dat de historiek van de verbindingstijden niet meer terug te plaatsen waren.
met dank aan Eva voor de opvolging en het doorgeven van dit probleem
met vriendelijke groeten
Rooboo
die me wisten te vertellen dat de historiek van de verbindingstijden niet meer terug te plaatsen waren.
met dank aan Eva voor de opvolging en het doorgeven van dit probleem
met vriendelijke groeten
Rooboo
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.