Skip to main content
Hallo,

Ik heb net een nieuwe laptop gekocht van asus.

En telkens als ik mij draadloos wil aanmelden krijg ik een fout melding.

Ben al terug geweest naar de winkel maar het ligt niet aan de laptop zelf.

Toen ze belgacom zijn komen instaleren hadden we 2 laptops en dit was geen probleem.

waarom lukt het nu niet om internet te hebbe op 2 laptops ?

mvg sandra*

Welke foutmelding?

Beste Sandra,

Er zijn natuurlijk een heel aantal redenen waarbij het zou kunnen mis lopen om verbinding te maken.

Best kan u zoals Wouter al vermelde, eve de foutboodschap die u krijgt hier posten.

Eén van de meest voorkomende oorzaken is dat de modem beveiligd is. Hierbij moet u natuurlijk de sleutel kennen en correct

worden ingegeven wanneer er verbinding wordt gemaakt.

Mvg,

Eva van Belgacom

Er komt te staan * Kan geen verbinding maken met (en dan onze naam)*

ik kan netwerken opzoeken en kan wachtwoord ingeven en als die dan verbinding probeert te maken geeft die een fout melding

Beste Sandra,

Deze foutmelding kan jammer genoeg verschillende oorzaken hebben. Het kan zijn dat er een probleem is met het wachtwoord maar er kunnen nog een aantal andere redenen dit probleem veroorzaken.

Er is in elk geval geen enkele beperking van ons om maar op 1 laptop te kunnen werken. Je kan draadloos zonder enig probleem 2 laptops aansluiten. Aangezien er heel wat mogelijke oorzaken/oplossingen zijn raad ik misschien aan om even telefonisch contact op te nemen met onze gratis helpdesk. Dit kan dagelijks (ook in het weekend) van 7u tot en met 22u op het nummer 0800 22 700.

Zij zouden je zonder fout moeten kunnen verder helpen, ten minste als u met een Belgacom modem werkt.

Vriendelijke groeten,

Eva van Belgacom

Reageer