Skip to main content
Al ongeveer een week heb ik geen internet en TV in mijn huis. Ik verneem niets van Proximus alleen de mededeling van een robot dat ze mij bedanken voor mijn geduld.



Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen geduld meer en had dit volgens mij veel sneller verholpen moeten zijn. Kan er tenminste een financiële compensatie gegeven worden voor dit gemis? Hoe krijg ik die dan?
Dirkjan



Kan je me via een prive bericht je gegevens doorgeven

dan kijk ik het even voor je na



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



mvg
DirkJan, ik heb dit even voor je bekeken en ik zie dat je helaas betrokken bent bij algemene panne (kabelbreuk). Ik zie dat de desbetreffende teams hier nog steeds mee bezig zijn. Deze zouden normaal gezien vandaag gedaan moeten zijn. Ik stuur het voor alle zekerheid even door naar de desbetreffende dienst welke deze werken opvolgt en me hier mee informatie over kan geven. Zodra ik feedback heb houd ik je op de hoogte! Mijn excuses voor de hinder.
Bedankt voor de excuses.



Momenteel ondervind ik er echter concrete schade door. Mijn vraag was ook hoe jullie die schade gaan compenseren en hoe hoog die vergoeding gaat zijn.



Groeten, DJ
Een compensatie kan worden bekeken wanneer de storing gelicht is.
Dag DirkJan, De verantwoordelijke van de werken zegt ons dat deze gedaan zijn en dat alles hersteld is maar ik zie bij jou nog geen signaal. Kan je mij een gsm nummer doorsturen via privé bericht ? Dan stuur ik iemand ter plaatse.



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Groeten,Robrecht
Mijn directe nummer is +32654722979. De persoon ter plekke aanwezig (Angela) heeft nummer +31 6 46179848.



Het is idd nog niet operationeel.



Mvg, DJ

Reageer