Hallo,
Het lukt me niet om op mijn smartphone op internet te geraken (Wifi wel) Nochtans is mijn telefoon goed geconfigureerd.Toen ik hem een paar jaar geleden had aangekocht, was de dataverbinding automatisch ingeschakeld en kreeg ik bijgevolg een gepeperde rekening. Ik heb toen contact gehad met Belgacom en zij hebben mij dan gezegd hoe die verbinding uit te schakelen. Bij Belgacom zegden ze ook dat ze dat konden blokkeren. Ik heb dit dan laten doen, omdat ik teveel geschrokken was over mijn rekening. Nu dat ik dit 'met verstand' zou willen gebruiken, lukt het mij niet meer. Ik heb al contact gehad met Belgacom daaromtrent, maar kreeg als antwoord dat er niet s geblokkeerd was.Heeft er iemand een mogelijke oplossing?
A
Hallo, allicht is er bij het versturen van uw gsm-of klantnummer via privébericht iets foutgelopen want we hebben niks ontvangen. Gelieve uw gsm-nummer nogmaals via privébericht door te sturen.
privé bericht aan "Onze medewerkers" doorsturen ⚊▶klik op Onze medewerkers en dan klikken op "Een bericht verzenden aan Onze medewerkers"
mvg, Danny
privé bericht aan "Onze medewerkers" doorsturen ⚊▶klik op Onze medewerkers en dan klikken op "Een bericht verzenden aan Onze medewerkers"
mvg, Danny
privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Ik had gisteren een reactie gestuurd. Hoe en naar wie moet ik PM sturen ?
Groetjes
Groetjes
A
Beste
welk gsm-nummer gebruikt u met deze smartphone? Kan u dit, eventueel met klantenrekeningnummer indien het een abonnement betreft, via een PM laten weten?
Met dank,
Patrick
welk gsm-nummer gebruikt u met deze smartphone? Kan u dit, eventueel met klantenrekeningnummer indien het een abonnement betreft, via een PM laten weten?
Met dank,
Patrick
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.