Beste,
Na nummeroverdracht van Telenet heb ik spijtig genoeg nog altijd geen Internet toegang op mijn smartphone bij Proximus.
Dit is nu reeds 12 uur geleden en nog geen verschil.
Verder probeer ik jullie helpdesk te bellen die vandaag zogezegd tot 22u bereikbaar is voor technische ondersteuning, maar wordt na 10 doorverwijzingen in het menu simpelweg vaarwel gestuurd met de leuke boodschap - u kan ons bereiken tot 20u..
Een teleurstellende kennismaking met Proximus en dat zakelijk.
Graag jullie feedback & actie!
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Kan je al telefoneren met dit nummer via Proximus?
nummeroverdracht is niet onmiddellijk dat kan 1 dag tot enkele dagen duren.
Zolang de overdracht niet is gebeurd moet je verder bij Telenet zijn.
nummeroverdracht is niet onmiddellijk dat kan 1 dag tot enkele dagen duren.
Zolang de overdracht niet is gebeurd moet je verder bij Telenet zijn.
ik kan perfect bellen met mijn smartphone - enkel geen 4G internet
Misschien moet je nog een instelling aanpassen in de smartphone
Normaal is de instelling automatisch juist maar soms loopt er iets verkeerd, en hier staat "alles" uitgelegd per merk en type smartphone hoe in te stellen.
http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html?page=/
Het gaat dan over het juist instellen van de APN
bijvoorbeeld:
Kies Toegangspunten.
Kies Nieuwe APN.
Bij Naam, voer Proximus Internet in.
Bij APN, voer internet.proximus.be in.
Bij Proxy, voer niets in.
Bij Poort, voer niets in.
Bij Gebruikersnaam, voer niets in.
Bij Wachtwoord, voer niets in.
Scroll naar beneden.
Bij MCC, voer 206 in.
Bij MNC, voer 01 in.
Bij Verificatietype, kies PAP.
Kies APN-type.
Als dit scherm verschijnt, voer default in (let op: in kleine letters) en kies OK.
Verschijnt dit scherm niet, vink Internet aan.
Kies het menu-symbool.
enzovoort
Normaal is de instelling automatisch juist maar soms loopt er iets verkeerd, en hier staat "alles" uitgelegd per merk en type smartphone hoe in te stellen.
http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html?page=/
Het gaat dan over het juist instellen van de APN
bijvoorbeeld:
Kies Toegangspunten.
Kies Nieuwe APN.
Bij Naam, voer Proximus Internet in.
Bij APN, voer internet.proximus.be in.
Bij Proxy, voer niets in.
Bij Poort, voer niets in.
Bij Gebruikersnaam, voer niets in.
Bij Wachtwoord, voer niets in.
Scroll naar beneden.
Bij MCC, voer 206 in.
Bij MNC, voer 01 in.
Bij Verificatietype, kies PAP.
Kies APN-type.
Als dit scherm verschijnt, voer default in (let op: in kleine letters) en kies OK.
Verschijnt dit scherm niet, vink Internet aan.
Kies het menu-symbool.
enzovoort
Dat had ik al geprobeerd voor ik op dit forum terechtkwam.
Er staat wel degelijk 4G naast Proximus bovenaan in het menu van mijn toestel, maar kan geen verbinding met internet tot stand brengen.
Heel bizar, maar ook slechte dienstverlening voor een zakelijk abonnement bij Proximus..
Er staat wel degelijk 4G naast Proximus bovenaan in het menu van mijn toestel, maar kan geen verbinding met internet tot stand brengen.
Heel bizar, maar ook slechte dienstverlening voor een zakelijk abonnement bij Proximus..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.