beste,
ik heb een paar maanden men rekeningen niet betaald door problemen met de postalles is afgesloten zodat ik geen internet of tv heb
ik heb ondertussen alle facturen betaald
maar ondertussen nog altijd geen internet of tv
hoe los ik dit op
Bladzijde 1 / 1
Bellen met de klantendienst.
Het systeem is niet automatisch in de zin van: als je alle betalingen hebt gedaan wordt het automatisch terug geactiveerd.
Vermoedelijk dien je nu zelfs een activatiekost te betalen...
Het systeem is niet automatisch in de zin van: als je alle betalingen hebt gedaan wordt het automatisch terug geactiveerd.
Vermoedelijk dien je nu zelfs een activatiekost te betalen...
Beste leslie,
U kunt inderdaad best even onze klantendienst contacteren op het gratis nr. 0800 22 800.
Met vriendelijke groeten,
Eva
U kunt inderdaad best even onze klantendienst contacteren op het gratis nr. 0800 22 800.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.