Geen HD-zenders meer in de online TV-gids?

  • 23 September 2012
  • 4 reacties
  • 395 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1


Ik weet niet of het hier al gemeld werd, maar er staan geen (vlaamse) HD-zenders meer in de online TV-gids. Op 30,31 en 32 staan nu Plug RTL HD, TF1 HD en France2 HD...dus geen vlaamse meer?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Dat heeft er niks mee te maken. het gaat alleen over het verdwijnen van de HD-zenders EénHD, CanvasHD, VTM HD, uit de online TV-gids. Op de decoder is alles nog beschikbaar en programmeerbaar, ook in nPVR als je een gelijklopend programma eerst in PVR plant en dan het gewenste. Jouw probleem heeft een héél andere oorzaak. Probeer eerst een Factory Reset van de decoder, daarna (indien niet opgelost) een factory reset van de modem. Kijk ook eens na op de configuratiesite van de modem



http://192.168.1.1/



of je niet op een repairprofiel staat van 9/0,5 Mbps.



Zoja, probeer eerst een lijntest door te bellen naar het nr. 0800 88424 (volg de instructies).



Als dat niet lukt, best naar de technische dienst bellen via het nummer 0800 22800 (die zijn ook op zondag beschikbaar).



het gaat alleen over het verdwijnen van de HD-zenders EénHD, CanvasHD, VTM HD, Vier HD, Vijf HD uit de online TV-gids.




volgens mij heeft vier hd & vijf hd er tot op heden nog niet ingestaan, voor de rest is alles hier normaal


mvg
Reputatie 7
Badge +1


Het klopt Xenne, maar is het normaal dat EénHD, CanvasHD en VTM HD op 1, 2 en 3 staan? Die hebben normaal toch 30, 31 en 32? is wél verwarrend vind ik. Ook heb je gelijk over VierHD en VijfHD, die stonden er nog nooit bij. Op de TV Overal app. staan ze dan weer wél in normale volgorde.

Reputatie 7
Badge +1


Dat zou inderdaad geen probleem mogen zijn Elsa. Toch als je inlogt op de TV-gids om te programmeren, anders kunnen ze niet weten wie de website bezoekt. Bij de TV-Overal app. ben je uiteraard altijd op je identiteit ingelogd. Je eigen zendervolgorde op de decoder staat toch ook op de server bewaard, en niet op de decoder, vermits je niet op elke decoder een aparte zendervolgorde kunt instellen als je er meerdere hebt.

Reageer