Systeeminstellingen-HD maar factory reset van decoder misluikt. Het gebeurt niks. Geen "FACr" of "START DRa".
ALs je het correct doet, zoals hierboven vermeld bij het antwoord van sinjoor72 en het lukt niet om je decoder te resetten, na lang genoeg de juiste knoppen te hebben ingedrukt, dan vermoed ik dat er misschien is mis is met je decoder. Bel anders eens naar 080022700, daar zal men je kunnen zeggen of dit zo is of niet en je kunnen verder helpen.
• Als het niet lukt via de methode zoals het ook op
mijn blog staat en dat ik hieronder nog een plaats dan zal je ddecoder wel defect zijn.
Factory Reset van BGC-decoder:
Wel de Knoppen op het frontpaneel van de decoder gebruiken zoals hieronder beschreven:
trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken
Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in <"ON/OFF"> + "MENU" + "OK"
tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los.
(lang genoeg blijven drukken tot je "FACr" ziet, kan even duren)
.PS: hebt wat geduld bij de V3 kan de volledig heropstart procedure gemakkelijk 30 tot 45 minuten duren !
Mvg
PS: als het niet lukt bel:
♦ Bel 0800 22 800 (gratis ) voor: telefonie, internet, televisie http://support.nl.belgacom.be/app/contact?rid=B_CBUSUPMULBBAcommunication_right_NL" target="_blank
- Klantendienst: Ma tot Vr: van 7 tot 22 u Zat: van 8 tot 22 u
- Technische dienst: Ma tot Vr: van 7 tot 22 u ( Za en Zon: van 8 tot 22 u )
- Facturatie: Ma tot Vr: van 8 tot 18u30
Ik zal Technische dienst opbellen. Dank u!