Skip to main content
Hi,

Ik heb geen HD zenders meer. Vroeger had ik wel. Ik heb alle tests gemaakt - het resultaat is OK.

VDSL line status SHOWTIME Wireless Enabled Serial Num LK09025DP340095
Downstream line rate 30056 kbps VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
Upstream line rate 6048 kbps
Downstream Training Margin 17.8 dB

Kunt u mij helpen?

Heb je via decoder instellingen al nagekeken of je HD actief staat ?

Via menu > > > > > tot aan Instellingen

Systeem Instellingen

HD (als er is SD staat veranderen in HD)

Via menu > > > > > tot aan Instellingen

Systeem Instellingen

HD (als er is SD staat veranderen in HD)

Systeeminstellingen-HD maar factory reset van decoder misluikt. Het gebeurt niks. Geen "FACr" of "START DRa".

ALs je het correct doet, zoals hierboven vermeld bij het antwoord van sinjoor72 en het lukt niet om je decoder te resetten, na lang genoeg de juiste knoppen te hebben ingedrukt, dan vermoed ik dat er misschien is mis is met je decoder. Bel anders eens naar 080022700, daar zal men je kunnen zeggen of dit zo is of niet en je kunnen verder helpen.

Mijn decoder is Versie 3 (het eerste)

• Als het niet lukt via de methode zoals het ook op mijn blog staat en dat ik hieronder nog een plaats dan zal je ddecoder wel defect zijn.

Factory Reset van BGC-decoder:

Wel de Knoppen op het frontpaneel van de decoder gebruiken zoals hieronder beschreven:

trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken

Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in <"ON/OFF"> + "MENU" + "OK"

tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los.

(lang genoeg blijven drukken tot je "FACr" ziet, kan even duren)

.PS: hebt wat geduld bij de V3 kan de volledig heropstart procedure gemakkelijk 30 tot 45 minuten duren !

Mvg

PS: als het niet lukt bel:

♦ Bel 0800 22 800 (gratis ) voor: telefonie, internet, televisie http://support.nl.belgacom.be/app/contact?rid=B_CBUSUPMULBBAcommunication_right_NL" target="_blank

• Klantendienst: Ma tot Vr: van 7 tot 22 u Zat: van 8 tot 22 u
  • Technische dienst: Ma tot Vr: van 7 tot 22 u ( Za en Zon: van 8 tot 22 u )
  • Facturatie: Ma tot Vr: van 8 tot 18u30

Ik zal Technische dienst opbellen. Dank u!

Reageer