hoe komt het dat ik geen enkele hd zender heb heb nochtans alle benodigeden, en telkens wnr ik ben naar de klantendienst sturen ze mij door naar de technischedienst en die sturen mij dan weer terug na de klantendienst...
als ik kijk bij het menu staat er dat de hd zenders geblokkerd zijn maar deblokkeren lukt niet, zegt telkens dat ik de hd zenders moet blokkeren op ander hd toestel terwijl ze wel degelijk geblokkeerd staan...
WAT MOET IK DOEN/WAT DOE IK VERKEER
ben nog niet zo heel lang klant bij belgacom, en ben wel tervreden van mijn pack ma de klantendienst kan toch stukken beter ze
Bladzijde 1 / 1
Ben je aangesloten op VDSL2 technologie? HD is enkel beschikbaar op VDSL2.
Surf eens naar 192.168.1.1 en post eens een screenshot.
Surf eens naar 192.168.1.1 en post eens een screenshot.
Nog een vraagje, is je HD-functie geactiveerd ? Menu/Instellingen/Systeeminstellingen/HD
nee deze staat geblokkeerd maar kan hem niet deblokkeren hij zegt dat ik eerst een andere digicorder moet blokkeren vooralleer ik deze kan deblokkeren waar vind ik dit terug of het vdsl2 is ??
Post eens de info van op 192.168.1.1 en dan zien we meteen of je op VDSL2 zit of op ADSL/ADSL2+ (wat ik vermoed...)
Stijn, wat bedoel je met alle benodigdheden. Een b-box2 én een HD-decoder ?
ik zie nergens vdsl2 staan alleen maar adsl enzo..... maar er staan zoveel dingen en getallen dak nie echt weet waar ik moet onder kijken
benodigheden bedoel ik inderdaad hdmi kabel, b box en hd decorder
benodigheden bedoel ik inderdaad hdmi kabel, b box en hd decorder
Zoiets: (onder advanced settings/status)
VDSL line status | SHOWTIME | Wireless | Disabled | Serial Num | LK09055DP211000 | ||
Downstream line rate | 29920 kbps | VDSL Version | Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47 | ||||
Upstream line rate | 6048 kbps | ||||||
Downstream Training Margin | 25.3 dB |
een andere mogelijkheid is repair profiel (9/0.5)
maar ik vrees dat hij nog op adsl zit
anders eens de hd beschikbaarheid testen via:
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv
mvg
maar ik vrees dat hij nog op adsl zit
anders eens de hd beschikbaarheid testen via:
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv
mvg
Current Time: 07/11/2011 08:23:59 pm |
a heb ik dus
die test heb ik gedaan en zou mogelijk moeten zijn
beste
dat is dus nog adsl dat je hebt, logisch dus geen hd
als de test echter zegt dat hd mogelijk is dan moet je vdsl2 laten activeren, neem contact met de 0800 2700 (tot 22H00)
als je geen bbox2 hebt zal je een andere modem nodig hebben, activatie kost éénmalig €50 maar u zal daarna niet alleen veel sneller surfen, u zal ook hd kunnen kijken
maar je schrijft dat je nog niet zolang klant bent? dan begrijp ik niet waarom je uberhaupt niet op vdsl2 gezet bent (als het klopt dat het beschikbaar is tenminste)
mvg
dat is dus nog adsl dat je hebt, logisch dus geen hd
als de test echter zegt dat hd mogelijk is dan moet je vdsl2 laten activeren, neem contact met de 0800 2700 (tot 22H00)
als je geen bbox2 hebt zal je een andere modem nodig hebben, activatie kost éénmalig €50 maar u zal daarna niet alleen veel sneller surfen, u zal ook hd kunnen kijken
maar je schrijft dat je nog niet zolang klant bent? dan begrijp ik niet waarom je uberhaupt niet op vdsl2 gezet bent (als het klopt dat het beschikbaar is tenminste)
mvg
ja heb al gebeld en heb al vanalles gehoord zelfs dat ik het nooit kan nemen vanwegen hun oudere instalatie... begrijp dan wel echter niet waarom er op het net staat dat wel mogelijk is ik heb niets moeten betalen van instalatie kost vanwege een actie...
ik ben vrij tevreden over alles ze maar hun klantendiest trekt op niets word hele tijd van kastje naar de muur gezonden en was al zo van int begin, vroeger had ik telenet maar dat werkte maar half maar hun klanten dienst was 1000 keer beter, ze doen niet anders dan fouten maken bv...
eerst gingen ze komen na een fout adress hun fout, daardoor zijn we ook ons oud tel nr kwijtgeraakt... dan uiteindelijk hebben ze gekomen maar niets werkte vanwege een onderbreking in de stoep, ze gingen binnen de 4 dagen komen achter een week niets gehoord of gezien dan weer zelf na zon center geweest en gezegd: ak nie vlug is opgelost mag je het allemaal komen halen, 4 dagen lateren waren ze er...
en nu ontdekt dak geen hd posten heb... heb er nochtans recht op,
ik ben vrij tevreden over alles ze maar hun klantendiest trekt op niets word hele tijd van kastje naar de muur gezonden en was al zo van int begin, vroeger had ik telenet maar dat werkte maar half maar hun klanten dienst was 1000 keer beter, ze doen niet anders dan fouten maken bv...
eerst gingen ze komen na een fout adress hun fout, daardoor zijn we ook ons oud tel nr kwijtgeraakt... dan uiteindelijk hebben ze gekomen maar niets werkte vanwege een onderbreking in de stoep, ze gingen binnen de 4 dagen komen achter een week niets gehoord of gezien dan weer zelf na zon center geweest en gezegd: ak nie vlug is opgelost mag je het allemaal komen halen, 4 dagen lateren waren ze er...
en nu ontdekt dak geen hd posten heb... heb er nochtans recht op,
Resultaat
Product | Belgacom TV |
Mijn adres | Guido Gezellelaan 75 8930 Menen |
Status | Beschikbaar |
Maximaal aantal TV's | 3 |
Beschikbaar | |
Maximaal aantal TV's in HD | 2 |
[/b] [/b][/b]
ja, mijn beste
dat begrijp ik ook niet - heb je hen al geconfronteerd met het feit dat de online test zegt dat hd mogelijk is, en je het in werkelijkheid niet kan krijgen? is allesinds een vervelend kwestie
mvg
dat begrijp ik ook niet - heb je hen al geconfronteerd met het feit dat de online test zegt dat hd mogelijk is, en je het in werkelijkheid niet kan krijgen? is allesinds een vervelend kwestie
mvg
heb gebeld ze sturen mij weer door zij zeggen dat nie mogelijk is in mijn regio en dat ik contact moe opnemen met klantendienst...
zal morgen eens bellen na daar want die zitten nu wss er nie meer
bedankt iedereen voor de tips hou jullie op de hoogte
mvg
zal morgen eens bellen na daar want die zitten nu wss er nie meer
bedankt iedereen voor de tips hou jullie op de hoogte
mvg
beste
de klantendienst is open tot 22uur. bel NU 0800 22 800
mvg
de klantendienst is open tot 22uur. bel NU 0800 22 800
mvg
is normaal opgelost, morgen zou het moeten werken, je moet blijkbaar de juiste persoon aan de lijn hebben
hopelijk is dit zo bedankt iedereen
mvg
en nog een fijne avond
hopelijk is dit zo bedankt iedereen
mvg
en nog een fijne avond
morgen zou het moeten werken? gaan ze jou vannacht overschakelen op vdsl2? heb je al een bbox2?
het zal me benieuwen. succes in ieder geval
mvg
het zal me benieuwen. succes in ieder geval
mvg
Mij ook....maar hopelijk komt het nu wel in orde.
nog steeds geen hd zenders....
weer een keertje gebeld en er moet blijkbaar iemand iets komen fixen ofzo...
hopelijk is het dan in orde ze komen pas 28 juli en dan te denken dat ze beloofd hadden dat we zeker alles gingen hebben op 1 juni
pff
weer een keertje gebeld en er moet blijkbaar iemand iets komen fixen ofzo...
hopelijk is het dan in orde ze komen pas 28 juli en dan te denken dat ze beloofd hadden dat we zeker alles gingen hebben op 1 juni
pff
Tja Stijn, ik had eigenlijk verwacht dat het even zou duren, tenslotte is het vakantieperiode nu. Maar pas 28 juli is wel héél erg laat !
.
.
vermoedelijk komen ze vdsl2 activeren? enfin, laat ons dat maar hopen....
een 10-12 tal dagen wachten is het dan wel normaal, nu wellicht iets langer tgv 't verlof
heb je eigenlijk al een b box 2?
mvg
een 10-12 tal dagen wachten is het dan wel normaal, nu wellicht iets langer tgv 't verlof
heb je eigenlijk al een b box 2?
mvg
eindelijk opgelost,
heb uiteindelijk een nieuwe b-box 2 gekregen
en ze hebben ergens een nieuwe modem moeten plaatsen ook
bedankt iedereen
heb uiteindelijk een nieuwe b-box 2 gekregen
en ze hebben ergens een nieuwe modem moeten plaatsen ook
bedankt iedereen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.