Geen HD omdat er blijkbaar nog een oude decoder in het systeem zit.

  • 17 December 2013
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken


Sinds kort heb ik een HD-TV met hdmi-kabel aangesloten op de v3 decoder, maar kan geen HD-zenders ontvangen. Ik ben dan naar een Belgacomcenter geweest en daar kwam ik te weten dat er nog een oude decoder in het systeem zit en dit kon enkel via de technische dienst in Brussel aangepast worden. Diezelfde avond nog naar de technische dienst gebeld, maar was meer dan 10 minuten wachttijd en wachten is niet mijn sterkste punt. Eva, kan jij dit oplossen of is bellen naar de technische dienst de enigste manier?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


Inderdaad, hoe kan Eva je helpen als ze niet over je gegevens beschikt? (Klantnr. of lijnnr.). Het gebeurt regelmatig dat vervangen decoders in het systeem op jouw lijn geregistreerd blijven staan en er dus een deel van de capaciteit voor voorzien blijft. Bij het bellen naar de 0800 22800 moet je toch al eerst voorselecteren en dan even wachten en dat is, zoals Elsa zegt, niet altijd zo lang in mijn ervaring.

Reageer