Beantwoord

Geen gsm meer na nieuwe installatie tuttimus

  • 7 December 2017
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Vandaag en gisteren al verschillende malen contact gehad met de klantendienst van Proximus.
Vandaag als 4maal!!! doorverwezen naar verschillende personen, dewelke allemaal van niets weten...

Hierbij zal ik dan mijn vraag hier stellen.

Ik ben al jarenlang klant van Proximus, ik heb een gsm-abonnement en ik had een tuttimus-abonnement.
Mijn gsm staat los van mijn tuttimus, dit is geregeld via een sociale dienst van mijn werk.
Mijn tuttimus bestond uit internet, tv, vaste telefoon en een gsm-abonnement van mijn vriendin.

Enkele weken geleden heb ik contact gehad met proximus om een nieuw abonnement aan te gaan om zo aanspraak te maken op een nieuwe televisie. Ik kreeg de raad om een nieuw tuttimus-abonnement aan te gaan op naam van mijn vriendin en hierna mijn tuttimus-abonnement op te zeggen. Zo gezegd, zo gedaan.

Vorige week hebben wij de televisie gekregen en een nieuwe simkaart (dewelke wij nog niet hebben geactiveerd).
Gisteren komt de installateur en installeert de nieuwe modem en digicorder. Hij deelt ons mee dat wij een nieuw vast nummer zullen krijgen en dat wij nu ook de simkaart kunnen activeren.
Ik bel meteen naar Proximus om mijn tuttimus-abonnement op te zeggen en de bijhorende nummers, zijnde de vaste nummer en de gsm-nummer van mijn vriendin.

Wij proberen de vaste nummer en deze werkt, wanneer wij de nieuwe simkaart installeren krijgen wij geen service (ook niet na de twee uur vermeld op de folder). Tot op vandaag nog steeds geen service.

Wanneer ik bel naar de klantendienst zien zij dat het oude gsm-nummer niet meer in werking is, maar zij vinden geen nieuw nummer gekoppeld aan de tuttimus, dit terwijl wij wel een simkaart in ons bezit hebben. Wanneer wij de simkaart nummer doorgeven vinden zij deze zelf niet terug...

Kan deze simkaart nu eindelijk worden geactiveerd? Want mijn vriendin is nu al 2 dagen niet bereikbaar en dit terwijl wij zopas een kind hebben gekregen. Mijn geduld is meer dan op.
icon

Beste antwoord door JanDe 12 December 2017, 16:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Michael, mogen wij van jou een klantennummer aub ? Graag via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Bedankt. Jan

Reageer