Geen geluid

  • 13 January 2016
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Zondagavond 10 januari serie Elfde van de elfde op Eén, geluid nihil !? Andere zenders hadden wel geluid...
Bij de VRT gepolst, alle signalen waren correct vertrokken... Dit fenomeem deed zich voor in Maaseik.
Zijn er nog voorbeelden?
Groetjes uit het gezellige Maaseik.:)

3 reacties

Dat valt soms wel eens voor en het eigenaardige is inderdaad dat andere zenders wel geluid hebben.
Ik zal niet beweren dat het altijd helpt in zo'n geval maar toch al eens kunnen oplossen door gewoon de decoder eens 5 seconden totaal zonder spanning te zetten.
Maar niet alles lukt door te rebooten, ik kan alleen maar meegeven wat ik doe bij gelijk welk probleem en dan doe ik altijd eerst het volgende vooraleer de helpdesk te bellen 0800 22 800:
decoder en bbox spanningsloos zetten (bbox 20 seconden zonder spanning)
bbox terug opzetten en wachten tot dsl lampje continu blijft branden
dan decoder terug onder spanning zetten.
Enfin ik geef je maar mee wat ik doe en anders bekijken achteraf met TV Replay 😉
Reputatie 6
Badge +2
Met TV Replay zal hij die aflevering niet meer bekijken aangezien die 36 uur allang verstreken is, daarom dat ik een topic geopend had om te pleiten voor die 36 uur uit te breiden naar 1 week.
Het enige wat hij nog kan doen is die aflevering bekijken via "Net gemist" maar dat is wel betalend en de kans is groot dat hij niet in HD maar enkel in SD kan bekijken, maar beter dat dan niks.
THX voor info, replay was ook zonder geluid

Reageer