Begin juni ll. Krijg ik een ( te ) hoge factuur : 214,..euro, terwijl ik nooit meer dan 10 euro hoef te betalen , dus ik naar een verkooppunt en men verteld me te bellen met de klantendienst om een regeling te vragen wegens het bezit van een nieuw toestel met foute instelling ( mobiele data stond op aan , terwijl ik altijd begruik maak van mijn wifi ) . Klantendienst begrijpt mijn probleem en steld voor de factuur aan te passen naar 60 euro. Toch krijg ik enkele weken later de factuur opnieuw (214,81) . Ik bel terug naar klantendienst en men weet daar niets van mijn eerste gesprek . Maar men raad mij aan een klacht in te dienen via de site van Proximus . Enkele tijd later krijg ik bericht met excuses en een aangepaste factuur , iets van 18,.. Euro . Die heb ik terstond betaald . Toch krijg ik weer bericht van het openstaande bedrag van 214,81 euro . Dan heb ik via mail een afspraak gemaakt met een agentschap van Proximus maar krijg een mail terug dat zij zulke klachten niet behandelen . Ondertussen , begin aug. is mijn telefoon geblokkeerd . Ik krijg een sms van Proximus om via een verkorte nr hen te contacteren . Door de zenuwen heb ik een en ander gewist en weet ik dat nr niet meer . Iets met vier getallen en er zit een 6 in ???
Ondertussen heb ik well mijn klacht geformuleerd richting TestAankoop en gevraagd om bemiddeling . Krijg ik deze morgen een dreigbrief dat ze een en ander gaan overlaten aan een incaso bureau met de melding dat er dan nog eens 60 euro bijkomt ,
Hoe wordt ik hier behandeld zeg !!!