Begin juni ll. Krijg ik een ( te ) hoge factuur : 214,..euro, terwijl ik nooit meer dan 10 euro hoef te betalen , dus ik naar een verkooppunt en men verteld me te bellen met de klantendienst om een regeling te vragen wegens het bezit van een nieuw toestel met foute instelling ( mobiele data stond op aan , terwijl ik altijd begruik maak van mijn wifi ) . Klantendienst begrijpt mijn probleem en steld voor de factuur aan te passen naar 60 euro. Toch krijg ik enkele weken later de factuur opnieuw (214,81) . Ik bel terug naar klantendienst en men weet daar niets van mijn eerste gesprek . Maar men raad mij aan een klacht in te dienen via de site van Proximus . Enkele tijd later krijg ik bericht met excuses en een aangepaste factuur , iets van 18,.. Euro . Die heb ik terstond betaald . Toch krijg ik weer bericht van het openstaande bedrag van 214,81 euro . Dan heb ik via mail een afspraak gemaakt met een agentschap van Proximus maar krijg een mail terug dat zij zulke klachten niet behandelen . Ondertussen , begin aug. is mijn telefoon geblokkeerd . Ik krijg een sms van Proximus om via een verkorte nr hen te contacteren . Door de zenuwen heb ik een en ander gewist en weet ik dat nr niet meer . Iets met vier getallen en er zit een 6 in ???
Ondertussen heb ik well mijn klacht geformuleerd richting TestAankoop en gevraagd om bemiddeling . Krijg ik deze morgen een dreigbrief dat ze een en ander gaan overlaten aan een incaso bureau met de melding dat er dan nog eens 60 euro bijkomt ,
Hoe wordt ik hier behandeld zeg !!!
Bladzijde 1 / 1
Dag Michel_0345,
Da's inderdaad vervelend!
Kun je mij klantgegevens bezorgen, zodat we dit verder kunnen nakijken?
Groetjes,
HeidiE
Da's inderdaad vervelend!
Kun je mij klantgegevens bezorgen, zodat we dit verder kunnen nakijken?
Groetjes,
HeidiE
Beste Heidie , OEF !! ...ik had nogmaals contact met de klantendienst en deze keer heeft de bediende mij " echt " geholpen en alles herleid tot een voor mij aanvaardbaar resultaat , zijnde een normaal factuurbedrag . En ...ik kan weer bellen ! Ik dik tevreden dus .
Dus Heidie , bedankt voor Uw aandacht en moeite ! XXX 😳
Dus Heidie , bedankt voor Uw aandacht en moeite ! XXX 😳
Leuk om te horen!! Graag gedaan!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.