Als ik ben aangemeld op de website
http://mijnbelgacomtvfilms.skynet.be/nl
kan ik geen enkele film meer vinden in de catalogus.
Indien ik niet ben aangemeld dan zijn wel alle films beschikbaar.
Ik heb dit reeds gemeld aan BelgacomTV via één of ander support pagina.
Deze hebben dan gereageerd met de melding :
"Ons team heeft uw vraag behandeld.
U kunt het antwoord hier bekijken:"
met vervolgens een link die niet werkt.
Via een (andere) support link van Belgacom heb ik een 2de keer het probleem gemeld (follow up nr #111110-000487)
Echter radio stilte
Graag feedback wie me wel kan helpen.
Bladzijde 1 / 1
Niemand die dit kan oplossen ? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem en volg al een tijdje deze post in de hoop een oplossing te vinden.
Maar reacties blijven blijkbaar uit. Wel erg vervelend dat je je films niet meer via internet kan selecteren, aangezien het via de tv-afstandsbediening toch wel tergend traag blijft gaan !
Maar reacties blijven blijkbaar uit. Wel erg vervelend dat je je films niet meer via internet kan selecteren, aangezien het via de tv-afstandsbediening toch wel tergend traag blijft gaan !
als ik surf naar http://movieme.skynet.be en inlog kan ik films kiezen en toevoegen aan mijn selectie.
Kan je dan inloggen of heb je daar al problemen mee?
mvg
Kan je dan inloggen of heb je daar al problemen mee?
mvg
nee, inloggen geen probleem !
dan kan ik ook nog bv. genres selecteren of een film "zoeken" (die er zeker in zit) maar het resultaat is telkens "nul" resultaten.
mvg,
JC
dan kan ik ook nog bv. genres selecteren of een film "zoeken" (die er zeker in zit) maar het resultaat is telkens "nul" resultaten.
mvg,
JC
Zou dat dan aan instellingen van je brouwser kunnen liggen ik werk met IE9 ! Ik zie niet direct in waar het dan verkeert loopt !
mvg
mvg
Ook IE9 geprobeerd maar zelfde resultaat als Firefox. Wél vreemd : Op de "Ik ontdek" pagina heb ik geen resultaten via "zoeken" en "verfijn uw zoekopdracht". Maar nu kan je ook in de onderste helft van de pagina selecteren op oa. Vlaams en Europees, en dat lukt blijkbaar wél. Rundskop kan ik zo bv. toevoegen (maar gewoon via "zoeken" geen resultaat).
Héél raar toch ...
Héél raar toch ...
Ja inderdaad want met IE9 werkt dit zonder problemen maar wel soms traag !
mss zullen er nog andere mensen op het forum met ideeen afkomen maar voor het ogenblik zou ik niet kunnen denken aan wat het nog kan liggen!
mvg
mss zullen er nog andere mensen op het forum met ideeen afkomen maar voor het ogenblik zou ik niet kunnen denken aan wat het nog kan liggen!
mvg
Ik begrijp het niet waarom het dan bij mij wel werkte ! maar enfin soit mss worden we weizer uit hun toekomstig antwoord !?
Inderdaad Kristoff, dit is wel degelijk een (op de server veroorzaakt) account-gerelateerd probleem dat volledig platform(OS, browser, ...)-onafhankelijk is : vandaag nog via de movieme-app op m'n ipad getest met dezelfde problemen als hierboven beschreven.
Nog geen reactie van de helpdesk ?
Nog geen reactie van de helpdesk ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.