geen faktuur?

  • 12 August 2012
  • 19 reacties
  • 452 Bekeken

is er nog iemand die geen facturen meer krijgt ?

heb laatste factuur ontvangen eind mei sindsdien geen enkele factuur meer gekregen

heb op 1 aug gebeld naar facturatiedienst (daarvoor reeds berichten gestuurd naar eva ) kreeg als antwoord dat ze het ging doorgeven aan financiele dienst maar tot op heden nog steeds niets .

groeten pjetter











19 reacties

ik heb zoveel geluk niet ik krijg alle drie maand een factuur (grapje)

Heb je mss voor electronische factuur gekozen via e-services ?

groetjes, Elsa

Ik krijg ook sinds eind mei geen Belgacom facturen meer.

Voorheen: maandelijks (electronisch).

Ik heb eind Juli gebeld en ze gingen het ook aan de boekhouding doorgeven zonder resultaat.

Computerfout bij Belgacom?


Groeten,

Stefaan

Ja ik kan er niet van meespreken aangezien ik niet gekozen heb voor elektronische facturatie.

mss eens hiervoor bellen tijdens de kantooruren naar 0800/22320 Financiele dienst.

groetjes, Elsa
Het zou inderdaad kunnen , de financiele dienst houdt zich waarschijnlijk daar niet mee bezig ik heb dit nummer ook maar ergens op dit forum opgerakeld.

Groetjes, Elsa
Voor de facturariedienst bel je best gewoon naar de klantendienst 080022800 met optie FACTUUR en daar kan men je verder helpen hieromtrent.
Ik heb reeds geruime tijd gekozen voor groene factuur en krijg deze zeer regelmatig maandelijks aangeboden via e-mail.
Groetjes,
Greetje
♦ Bel 0800 22 800 (gratis ) voor: telefonie, internet, televisie http://support.nl.belgacom.be/app/contact?rid=B_CBUSUPMULBBAcommunication_right_NL" target="_blank

























♦ Maak je keuze uit volgende opties:
Optie 1: Facturatiedienst Ma-Vr: 8u-18u30 niet op Za en Zo
Optie 2: Technische dienst
vroeger 0800 22 700
Ma-Vr: 7u-22u Za en Zo: van 8u-22u
Optie 3: Klantendienst Ma-Vr: 7u-22u Za: 8u-22u, niet op Zo.
Op wettelijke feestdagen, zijn alle drie de diensten gesloten
Reputatie 1
Badge
Mijn zus krijgt sinds de omschakeling naar een pack ook geen facturen meer (was vroeger 2-maandelijks). Dus, je bent zeker niet alleen met dit "probleem".
Reputatie 7
Badge +1
Als je een mobiel element in je pack opneemt, krijg je automatisch een maandelijkse factuur, tweemaandelijks is dan zelfs geen optie meer. Kies via de E-services voor een groene factuur, en laat ze per mail doorsturen met eventl. ook een SMS-verwittiging..Je kunt ook regelmatig de E-services raadplegen en van daaruit de factuur raadplegen, en eventueel afdrukken.
Ik krijg ook geen factuur meer sinds Mei 2012, daarvoor kreeg ik ze maandelijks rond de zelfde datum.
Reputatie 2
Badge +1
Er is iets mis met de" schijf" waar een heel pak mensen (en hun gegevens ) op staan en ze proberen het te herstellen al lang,maar blijkbaar lukt dit moeilijk.Dat kreeg ik te horen toen ik hiervoor belde.Je kan wel altijd een bedrag overschrijven naar Belgacom met vermelding van de mededeling op u laatste gekregen factuur.Dit word dan ingeboekt als een "te goed" u hebt van Belgacom.Als het dan ooit in orde geraakt,word dit bedrag afgetrokken van wat je meot betalen.Dit was de uitleg ik gekregen heb.
Reputatie 7
Badge +1
Tja, da's een serieus probleem voor Belgacom...hoe zit dat juridisch ?? Geen factuur, geen betaling ?
Ja normaal zeggen ze zit er geen dokter in de zaal maar hier is het van zit er geen jurist in de zaal !

Als je geen factuur ontvangt zou ik ook denken dan moet je ook niks betalen ! maar in zo'n geval zou ik het ook niet weten omdat het op een repetietieve basis gebeurd, ik weet het eigenlijk niet wat ik er moet van denken en langs de andere kant weet je ook niet hoeveel je moet betalen !

Het is ook zo als je een factuur vergeet te betalen dat je eerst een verwittiging krijgt.

Groetjes, Elsa
Reputatie 2
Badge +1
Ze vermeldde er ook nog bij dat ik desnoods om een afbetalingsplan kan vragen als het bedrag te hoog zou zijn.Vorige keer er zo iets gebeurd is duurde het 6!!! maand voor de mensen een factuur kregen zei de mevrouw ik aan de lijn had.By the way,het was al de zoveelste keer ik hier voor belde en de eerste die me antw kon geven blijkbaar.Ik vind wel ze de mensen mogen inlichten als er zoiets gebeurd of op z'n minst maken het personeel weet wat er aan de hand is zodat ze de mensen niet met een kluitje het riet in moeten sturen.
@ taschke007

Ik weet nu niet of je reeds eens geprobeerd hebt via een privé bericht aan Eva van BGC .

en de links naar je bovenstaande posten meesturen:

( http://community.belgacom.be/comment/78386 en ook http://community.belgacom.be/comment/78484 )












⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door
http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blankhttp://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank
en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.
(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)

Groetjes, Elsa


Reputatie 2
Badge +1
Heeft weinig nut toch om dit naar Eva te sturen als ik weet hoe het komt.Niet?


Tascha
Ja zie ik heb nog altijd vertrouwen in Eva en mss daarom dat ik die tip meegegeven heb, maar het is maar een tip hé dus zonder verplichtingen ;-)
heb op 23 aug eindelijk mijn factuur gekregen via de e-services ( factuur van Juni, Juli en aug. ).
En Freddy, hoe heb je dan kun kunnen controleren of het alles correct was.
Volgens mij is alles juist berekend, ben in die periode overgestapt naar een abonnement ( Pack ) Belgacom Internet Overal + Tv + Mobile.

Reageer