Skip to main content
Bij IE zijn deze niet meer beschikbaar;Wieltje blijft draaien.Bij Edge werkt het wel.Wat is er gaande??
Op mijn laptop geen probleem en ik heb IE.11
Ook op mijn laptop werkt het niet.Er zijn nog ander klienten van Proximus waar hetzelde fenomeen zich voordoet.IE11.
mss eens de cookies wissen ofwel eens proberen met IE11 als volgt

start IE11

druk de volgende toestcombinatie in

CTRL + SHIFT +P

in het nieuwe venster dat opstart kan je nu eens proberen of dan wel lukt of nog niet.
@Martin

Dank voor de tip.Maar het werkt niet.
'k ga het bij mij ook nog voor alle zekerheid eens proberen of alles nog normaal werkt met IE11 want ik gebruik die maar sporadisch meer.



PS: werkt inderdaad nog zonder probleem bij mij met IE.

staat er geen soort ad-blocker actie bij u die eventueel voor een probleem zou kunnen zorgen.



of nog het volgende proberen:

Windowstoets + R-toets indrukken

in het venster voer je dan het volgende in

iexplore -extoff

dan op enter drukken

en opnieuw eens proberen of het probleem dan opgelost is
Heb geen ad-blocker geinstaleerd.Het probleem ligt volgens mj aan Proximus gezien ik niet de enige ben met het probleem;
kijk nog eens wat ik juist nog aan mijn vorig bericht toegevoegd heb wat je eventueel nog kan proberen.
Heb u voorstel ingevoerd maar kan het bestand niet vinden;
Beste Proximus team,

Heb de technische dienst geraadpleegd voor mijn probleem.Kan nog steeds niet op mijn premium punten,fakturen enz.

Het wieltje blijft draaien.Zowel op PC als laptop.Maar met Edge browser werkt het wel.Ik gebruik IE11.

Antwoord van Uw dienst:Dan moet je maar Edge gebruiken.Maar dat is geen oplossing gezien ik IE11 gebruik.

Hoop dat jullie een oplossing kunnen voorstellen.

Het probleem deed zich voor na de update van de website van verleden week-end.

Met dank.

Reageer