Beantwoord

Geen factuur, enkel aanmaningen

  • 8 February 2017
  • 9 reacties
  • 229 Bekeken

Het is verschillende keren dat ik geen maandelijks factuur krijg van mijn tv, internet en telefonie maar een tijd later wel een aanmaning met extra kosten. Ik heb deze elke keer betaald omdat ik dacht dat dit wel aan mij lag maar nu heb ik er extra op gelet en al weer een hele tijd geen factuur. Ik ben dit wel beu! Kan hier een oplossing voor komen?
icon

Beste antwoord door HeidiE 9 February 2017, 09:50

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Ellen,
Via deze link kun je in MyProximus aanvinken hoe je wil gecontacteerd worden i.v.m. facturatie. Ikzelf bijvoorbeeld word verwittigd via email én sms dat er een nieuwe factuur beschikbaar is. Kun je eventjes checken?
Mvg,
De link werkt tijdelijk niet, technische problemen. Maar ik heb al wel degelijk een factuur op papier gehad, maar niet elke maand. Ze zijn hier niet consequent in
Reputatie 7
Badge +3
Dag Ellen90,

Ik zie dat de eerste facturen naar een hotmailadres verzonden werden, maar er is ondertussen ook een gmailadres actief?

Als je mij doorgeeft op welk mailadres de facturatie mag toekomen, pas ik dit graag voor je aan?

Op dit moment staat de 'papieren facturatie' actief, dit kunnen we uiteraard ook behouden.

Groetjes,

HeidiE
Ik wil het voornamelijk op papier maar krijg enkel aanmaningen en ben het beu van extra kosten hierop te betalen.
ellenbruelemans@gmail.com mag je dan nog doorgeven
Reputatie 7
Badge +3
Ik noteer dit mailadres + sms-notificatie, dan kun je 't op deze manier uittesten. Indien je na een tijdje toch terug alles op papier wenst, geef je maar een seintje.

Ik merk dat er nog 0,60 euro is blijven openstaan op een oude factuur, die zal ik dichtboeken + commercieel een creditnota maken van de éénmalige kosten op je laatste facturen.

Groetjes,

HeidiE
En krijg ik dan op een of andere manier een factuur nu nog want ik weet niet wat ik moet betalen.
Reputatie 7
Badge +3
Oh, dat ben ik vergeten te noteren, je krijgt factuur + bevestiging creditnota deze keer nog per post! 😉
Oké bedankt
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan!

Reageer