Ik heb gekozen voor elektronische facturatie. Gisteren kreeg ik een SMS om te zeggen dat er een nieuwe factuur is. Maar er zit niets in mn mail. Inloggen in e-Services lukt niet. Vele facturen staan niet opgeleist in e-Services. Zo heb ik een onlangs een betalingsherinnering per post binnengekregen.
Wat is er hier aan de hand?
Graag wat nieuws aub.
Groet, Peter.
PS.: vandaag was de belgacom.be site lange tijd niet bereikbaar.
Bladzijde 1 / 1
Beste Peter,
Kan u ons uw klantenrekeningnummer, gsmnummer en uw e-mailadres via PM doorgeven aub? Wij zullen dit voor u zo spoedig mogelijk nakijken.
Mvg
Eva
Kan u ons uw klantenrekeningnummer, gsmnummer en uw e-mailadres via PM doorgeven aub? Wij zullen dit voor u zo spoedig mogelijk nakijken.
Mvg
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.