Vraag

Geen facturen

  • 13 October 2016
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Ben sedert 25 aug.jl klant met comfort.pack en tot heden nog altijd geen factuur gekregen, al enkele keren naar 0800 gebeld , telkens zeggen ze afwachten. Is er niemand binnen Proximus die weet hoe het eigenlijk zit?
Klantennr: 493924

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Dag Roerdomp18,

Ik heb hiervoor een dossier met nr. 28431353 opgemaakt. Een collega zal je hierover contacteren.

Groetjes,

Jos
Badge +4
Die facturen komen ook steeds later, in het verleden was dat altijd rond de 8ste vd maand dat ik in my proximus kon zien hoeveel het bedrag is, nu is dat steeds rond de 15de en als de factuur dan toekomt via de post dan heb ik maar met moeite 5 a 6 dagen tijd om te betalen! :S
Reputatie 3
Al een ruime tijd dat ik die ontvang ongeveer de 12de van ieder maand of juist erna.

Reageer