Geen facturen

  • 19 November 2013
  • 3 reacties
  • 257 Bekeken


Sedert maart geen facturen meer gekregen! Klachten zijn al drie maal afgesloten?


Gisteren zelf nog eens gebeld, antwoord: ze zijn er mee bezig! Goed bezig reeds half jaar !





Straks alle facturen ineens !

3 reacties

Beste Erik,

Omwille van een facturatieprobleem worden de facturen van een aantal klanten bewust tegengehouden om te vermijden dat ze een verkeerde factuur zouden ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak.
Als het probleem opgelost is worden de facturen verstuurd en zijn er uiteraard betalingsfaciliteiten mogelijk.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Erik,

Op de klantenfiches staat dit probleem duidelijk gedocumenteerd zodat iedere operator dit kan zien.
Onze IT-dienst probeert dit zo snel mogelijk op te lossen. Een concrete datum kan ik u spijtig genoeg niet meedelen.
Nogmaals onze excuses hiervoor.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Erik,
Ik kan u spijtig genoeg niet meer info geven ivm de datum dat uw facturatie door IT gedeblokkeerd wordt.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer