Beantwoord

Geen emails behandelen via MyProximus

  • 22 juli 2017
  • 6 reacties
  • 233 Bekeken

Regelmatig check ik mijn emails via my proximus.
Ik stel vast dat dit niet meer mogelijk is .
Is dit definitief of slechts tijdelijk?

groetjes
icon

Beste antwoord door Martin 22 juli 2017, 11:23

lukt het wel nog via https://webmail.proximus.be

want er zijn de laatste tijd meldingen dat de email redirecting via MyProximus niet lukt.
Bekijk origineel

6 reacties

lukt het wel nog via https://webmail.proximus.be
want er zijn de laatste tijd meldingen dat de email redirecting via MyProximus niet lukt.
lukt inderdaad via deze link bedankt.
Het was toch gemakkelijker vroeger als je je emails kon lezen via het tabblad "email" in my proximus
Ik hoop dat proximus dit probleem kan oplossen of een oplossing kan geven voor mensen die dit probleem ondervinden, in ieder geval ze zijn ervan op de hoogte.
bij mij is dat idem maar geraak er via de link ook niet op want ineens herkent die mijn wachtwoord niet en dan is mijn emailadres weer onbestaand.......vooruitgaan dat proximus erop doet ,man,man ......
Reputatie 7
Badge +6
FYI: op de meeste pagina's van Proximus staat nu een knop WEBMAIL rechts bovenaan met de link naar die https://webmail.proximus.be oagina voor uw mails. Via MyProximus mails lezen is niet langer nodig. Die knop staat trouwens ook bij MyProximus zelf rechts bovenaan en dus werkt de link: Mijn emails lezen in Mijn Overzicht niet meer. De sectie 'Mijn email' dient nu voor het beheren van emailadressen enz.

Ik lees ook mijn mails ook zo (dus niet via myproximus applicatie) , maar het probleem is ook , zoals hier al frequent aangehaald op het forum, dat de meesten met smartphone hun mails direct willen aanspreken via de de app myproximus, en dit werkt niet altijd zoals het moet.

Reageer