Skip to main content
hallo

ik heb van 28/06 belgacom zo een pack met internet intens maar heb nog anders niets dan problemen gehad! die zijn bijna opgelost na veel bellen,maar één ding krijgen ze niet in orde namelijk geen e-mail zowel ontvangen als verzenden gaat niet,wel telkens als men de modem reset dan werkt het ongeveer 2uur en dan gedaan,en ook de surfsnelheid neemt dan af , technieker geweest alles nagezien comp.in orde , lijn ok ,modem vervangen , telkens weer de zelfde fout 0x80042108 ,op webmail komen ze wel , wie heeft soms ook dit probleem of kan iemand een oplossing aanreiken ,bij belgacom zelf weten ze het precies ook niet . alvast bedankt

Beste Mieke 12879,

Als ik de foutcode 0x80042108 opzoek dan dank ik dat er een anti-virus programma op uw computer het probleem veroorzaakt.

Dat is niet zeker, het kan ook aan de verbinding liggen, aan een beschadigd bestand in uw computer of een grote mail dat vastloopt op onze server.

Hetgeen dat u makkelijk kan nakijken is via de webmail.skynet.be de mail zoeken dat dit probleem kan

veroorzaken. U kan ook uw anti-virus programma even uitschakelen en dan eens testen.

Zoals u al ziet hebben we een heleboel zaken nagekeken, modem is ook vervangen geweest. Dit probleem ligt dan ook waarschijnlijk aan uw pc of aan de verbinding tussen pc en uw modem. Is deze draadloos? Zo ja, probeer even met kabel.

Als u al deze stappen heeft ondernomen en het blijkt nog niet te lukken dan kan u best eens uw login en/of lijnnummer via privé bericht aan mij bezorgen. Dan kan ik het eens nazien.

Mvg,

Eva.

Beste Mieke 12879

Controleer of nog wel de juiste mailservers zijn ingevuld. In outlook ga naar het menu extra,e-mail accounts,bestaande account weergeven,wijizigen,bij server gegevens mag er enkel bij pop3: pop.skynet.be en bij smtp: relay.skynet.be. Indien dit niet het geval is moet je dit wijzigen en druk dan op accountinstellingen testen.

Mvg

familievandesype

hallo

ik kan geen e-mails ontvangen of verzenden. Ik krijg telkens de foutmelding

kan niet bij de server aanmelden met distributed password authentication

Serverreactie ERR unkwown AUTH method

Account pop.skynet.be Pop3- sever pop.skynet.be foutnummer 0x800ccc18

Ik heb normaal alles goed ingevuld.

Of zet de aanmeldverificatie eens met leesbare tekst.

Beste Michael,

Deze foutmelding betekent dat je in de accountinstellingen hebt aangevinkt dat er voor het ontvangen (POP3) aangemeld moet worden met beveiligde wachtwoordverificatie. Dit is niet nodig, dus mag je dit uitvinken.

Hierna zou die foutmelding moeten verdwenen zijn.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer