Dag Eva sinds deze avond kan ik geen mail meer ontvangen of versturen krijg telkens de melding dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren,ik heb nochtans niets aan mijn insteling gewijzigd , en al geef ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord toch krijg ik geen mail.
Vgr.Danny
Bladzijde 1 / 1
Hier ook geen e-mail meer . Webmail gaat ook niet .
Mvg Jerom
Mvg Jerom
Hier van het zelfde ... noch via mail client, noch via webmail toegang te krijgen tot mijn mail.
En heb ook niets veranderd !
Kan Belgacom dit dringend eens nakijken aub.
Met dank.
Groeten
Wim
En heb ook niets veranderd !
Kan Belgacom dit dringend eens nakijken aub.
Met dank.
Groeten
Wim
Ik ook geen e-mail meer, sinds 2 maanden !
Klantendienst geeft geen respons .
Klantendienst geeft geen respons .
@jean-paul
En wat bedoel je met klantendienst geeft geen respons, als er een algemeen technisch probleem is dan is dit gewoonlijk vrij snel opgelost. Maar 2 maanden zonder email zitten zonder dat de technische dienst er iets aan doet lijkt me wel vrij sterk om eerlijk te zijn...
Welke stappen heb je ondernomen? Welk nummer heb je gebeld (als je al gebeld hebt natuurlijk) Eventuele oorzaken aan eigen kant al een keer bekeken zoals bv. software op de PC, etc? Wat extra uitleg zou wel bijdragen tot verhelping van het probleem, met "Ik ook geen e-mail meer, sinds 2 maanden ! - Klantendienst geeft geen respons" gaat het probleem niet echt verholpen geraken.
Mvg
En wat bedoel je met klantendienst geeft geen respons, als er een algemeen technisch probleem is dan is dit gewoonlijk vrij snel opgelost. Maar 2 maanden zonder email zitten zonder dat de technische dienst er iets aan doet lijkt me wel vrij sterk om eerlijk te zijn...
Welke stappen heb je ondernomen? Welk nummer heb je gebeld (als je al gebeld hebt natuurlijk) Eventuele oorzaken aan eigen kant al een keer bekeken zoals bv. software op de PC, etc? Wat extra uitleg zou wel bijdragen tot verhelping van het probleem, met "Ik ook geen e-mail meer, sinds 2 maanden ! - Klantendienst geeft geen respons" gaat het probleem niet echt verholpen geraken.
Mvg
Toch even duidelijk maken : ondertussen reeds in orde bij mij.
Viel dus best mee.
Merci Belgacom.
Groeten
Wim
Viel dus best mee.
Merci Belgacom.
Groeten
Wim
Hier e-mail ook terug in orde
Mvg Jerom
Mvg Jerom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.