Skip to main content
Al jaren zéér tevreden klant van belgacom zijn wij op huidig ogenblik zéér teleurgesteld. Zoon heeft op een frauduleuze manier contract getekend waarin hij borg staat voor vriend. opdringerige verkoper in een shoppingcenter. De vriend betaalde zijn facturen niet en zoon is hier de dupe van.

Schandalig vind ik dat via jullie facturatiedienst nooit een schrijven aan ons adres heeft gericht. Wel komen jullie ineens aanzetten met een deurwaarder. Wanneer wij een onderzoek laten uitvoeren door de ombudsdienst voor telecommunicatie en wel degelijk allerlei fouten kunnen aantonen dat dit contract op een dubieuze manier ontstaan is en de ombudsdienst zijn standpunt inneemt en jullie verzoeken ons een schrijven te laten met de nodige uitleg wordt dit weeral genegeerd en horen we niets. Misschien kan ik langs deze weg vragen waarom op de facturen verschillende namen staan?? Als dit de manier is om klanten te behouden stel ik mij toch vragen??? een teleurgestelde moeder die overweegt om alles wat met belgacom te maken heeft buiten te gooien!!

Beste Ilse,

Kan u via privé-bericht uw gegevens samen met de tekst van uw schrijven even doorsturen.

Ik stuur dit dan door naar proximus (Belgacom mobile)

Zij zullen u dan terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer