geen connectie met Weepee

  • 25 October 2011
  • 3 reacties
  • 2707 Bekeken

beste

geraak niet connected met mijn weepee account

afgaande op berichtjes gepost op twitter door weepee ligt het probleem bij belgacom

http://twitter.com/#!/weepeetelecom/status/128520668353536000


http://twitter.com/#!/weepeetelecom/status/128756234923941888


gelieve dit snel in orde te brengen aub

mvg

3 reacties

mail naar wepee leverde volgende repy op (antwoord gekregen na 32 minuten)




















Onderwerp: Re: geen verbinding
Datum: Tue, 25 Oct 2011 11:59:03 +0200
Van: WeePee Support
Organisatie: WeePee telecom
Aan: xenne




Dear xenne,


Er zijn nog altijd problemen bij Belgacom. Als je problemen ondervindt, raden we je aan om Belgacom rechtstreeks te contacteren. Het gaat om een routing probleem waarbij een stuk van hun dsl klanten een stuk van het internet (waaronder ons) niet meer kan bereiken.

http://twitter.com/#!/weepeetelecom
andere sites die ook problemen geven:

http://www.adsl-bc.org/
http://www.robtex.com


initieel telefonisch contact met belgacom helpdesk leverde niets op, na wat testjes komen ze tot het besluit dat mijn internet connectie perfect werkt....

ik hoop dat eva van belgacom deze case kan doorsturen naar de bevoegde instantie

mvg
is vrij snel opgelost geraakt,

ten eerste heeft weepee me een tijdelijke oplossing kunnen aanbieden

ten tweede heeft weepee belgacom na enig aandringen kunnen aanzetten om het probleem te bekijken & te fixen

mvg

Reageer