Skip to main content
beste



geraak niet connected met mijn weepee account



afgaande op berichtjes gepost op twitter door weepee ligt het probleem bij belgacom



http://twitter.com/#!/weepeetelecom/status/128520668353536000





http://twitter.com/#!/weepeetelecom/status/128756234923941888




gelieve dit snel in orde te brengen aub



mvg

mail naar wepee leverde volgende repy op (antwoord gekregen na 32 minuten)









































Onderwerp: Re: geen verbinding
Datum: Tue, 25 Oct 2011 11:59:03 +0200
Van: WeePee Support
Organisatie: WeePee telecom
Aan: xenne








Dear xenne,





Er zijn nog altijd problemen bij Belgacom. Als je problemen ondervindt, raden we je aan om Belgacom rechtstreeks te contacteren. Het gaat om een routing probleem waarbij een stuk van hun dsl klanten een stuk van het internet (waaronder ons) niet meer kan bereiken.



http://twitter.com/#!/weepeetelecom


andere sites die ook problemen geven:



http://www.adsl-bc.org/

http://www.robtex.com




initieel telefonisch contact met belgacom helpdesk leverde niets op, na wat testjes komen ze tot het besluit dat mijn internet connectie perfect werkt....



ik hoop dat eva van belgacom deze case kan doorsturen naar de bevoegde instantie



mvg


is vrij snel opgelost geraakt,



ten eerste heeft weepee me een tijdelijke oplossing kunnen aanbieden



ten tweede heeft weepee belgacom na enig aandringen kunnen aanzetten om het probleem te bekijken & te fixen



mvg


Reageer