Hallo,
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn. Ik ben sinds vrijdag 26/5 aangekomen in Mallorca.
Geen problemen ondervonden, Daily TravelPass (DTP) is automatisch geactiveerd, tot zondagavond, zondag is DTP ook nog geactiveerd geweest maar 's avonds had ik geen bereik meer, tot op vandaag nog steeds niks. Automatisch provider kiezen uitgezet en manueel proberen kiezen maar krijg steeds geen connectie, met de nodige frustraties tot gevolg, ik heb mijn telefoon nodig voor mijn werk vandaar dat ik ook DTP heb. Gelukkig werkt de WIFI van het hotel en kan ik waar nodig bellen via een messenger en/of Watsapp.
Mijn vriend die mee is heeft Lyca en deze heeft perfecte connectie....
Bladzijde 1 / 1
Hallo Rudi!
Excuses voor het ongemak...
Kan u mij het betrokken oproepnummer even doorgeven via een privébericht?
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Excuses voor het ongemak...
Kan u mij het betrokken oproepnummer even doorgeven via een privébericht?
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.