Skip to main content
Via mijn werk ben ik gebonden aan een proximus abonnement, maar IN mijn huis (nieuwbouw) heb ik GEEN bereik, dus niet kunnen bellen of SMSen, ... Terwijl dit met MOBISTAR géén probleem is. Hoor dezelfde klacht bij nog andere collega's. WIE herkent dit en/of kent een oplossing?Zowel de klantendienst als mijn werkgever vinden dit geen prioriteit!!

Beste,

Om na te gaan hoe dit komt zouden wij nog een paar gegevens nodig hebben,zoals oproepnummer Proximus, straatnaam + huisnummer, postcode en gemeente. Als wij over deze gegevens beschikken kunnen we dit laten nakijken door onze technische dienst en kan er na gegaan worden hoe dit komt.

Kan u mij deze gegevens bezorgen, eventueel ook de gegevens van je collega's die ook dit probleem ervaren.

Mvg

Eva

@ Eva,

ik geef je deze zaken (via je inbox) door. evenwel via telefonische contacten met de klantendienst gaf ik dit ook reeds door. Waarbij ze me als verschillende keren, een verschillende uitleg gaven. Dachten even zelf dat het aan de instelling van mijn GSM lag, doch ook de velen vrienden en familie die hier over de vloer komen melden hetzelfde probleem: Geen bereik in huis met PROXIMUS (wel met telenet, mobistar, ...)

Mijn persoonlijk idee (nog niet geopperd als mogelijkheid van Belgacom, PROXIMUS!) is dat dit komt doordat ik in een nieuwbouw woon die waarschijnlijk iets te goed geïsoleerd zal zijn. Want wanneer ik één stap naar buiten zet heb ik wel bereik.

Vraag blijft dan:

- hoe kan dit opgelost worden?

- hoe komt het dat dit GEEN probleem is bij MOBISTAR en wel bij PROXIMUS (heeft proximus een slechter netwerk?)

Reageer