Na installatie op mijn Galaxy SII en na inloggen met mijn Belgacom login, krijg ik als foutmelding dat ik geen Belgacom TV klant ben. Nochtans ben ik dat zeker wel. Als ik met dezelfde login aanmeld op de eservices kan ik bv gewoon mijn factuur opvragen. Iemand enig idee ?
Bladzijde 1 / 1
Heb je de TV-Overal app opgehaald ? Normaal werkt het dan correct met je login van de E-services.
ik heb juist hetzelfde voor. en als ik iemand van belgacom aan de lijn krijg, is het met de mededeling dat ze niets kunnen doen voor mij. ik moet het zelf oplossen via e-services. maar alles staat daar correct ingevuld.
zeer zwakke hulpverlening.
bij deze ga ik er dus vanuit, als ik melding krijg dat ik geen belgacom klant meer ben, ik ook de facturen van belgacom mag negeren en niet hoef te betalen. mss dat er dan wel hulp komt
zeer zwakke hulpverlening.
bij deze ga ik er dus vanuit, als ik melding krijg dat ik geen belgacom klant meer ben, ik ook de facturen van belgacom mag negeren en niet hoef te betalen. mss dat er dan wel hulp komt
idd, blijkbaar is bij het linken van mijn e-services mijn login naam verandert.
we hebben terug contact nu
bedankt voor de opmerking sinjoor71
we hebben terug contact nu
bedankt voor de opmerking sinjoor71
Beste Edwinox,
Is uw belgacom TV abonnement gelinkt aan uw e-services? Soms moet dit eerst handmatig aangepast worden in de e-services zelf. Als dit wel reeds gedaan is zal u even moeten bellen naar 0800.22.800 -> optie TV overal.
MVG,
Eva van Belgacom
Is uw belgacom TV abonnement gelinkt aan uw e-services? Soms moet dit eerst handmatig aangepast worden in de e-services zelf. Als dit wel reeds gedaan is zal u even moeten bellen naar 0800.22.800 -> optie TV overal.
MVG,
Eva van Belgacom
Ik denk inderdaad dat daar het probleem zit, maar hoe koppel ik dat aan mijn eservicces ? Als ik inlog op mijn eservices kan ik via facturatie wel degelijk mijn belgacom tv factuur opvragen, maar als ik op Belgacom tv klik, krijg ik ook op de website de melding dat ik geen belgacom tv heb ...
Hoe kan ik die dan koppelen ?
Hoe kan ik die dan koppelen ?
ben jij nieuwe tv klant? want het kan tijdje duren voor dat gekoppeld is.... maar ik denk niet dat jij dat kan zelf kan doen, ik zou iig niet weten hoe... anders eens contact opnemen met kantendienst op 0800 22 800
mvg
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.