Ik ben enkele weken niet thuis geweest en nu ik terug thuis ben gekomen en de tv wilde opstarten kwam er eerst een dag lang "Software-update" op het scherm.
Na wat trial and error ben ik zover gekomen dat ik het menu krijg en opgenomen programma's kan bekijken. Maar echt live-tv bekijken lukt dus niet en er is een zwart scherm. Ik heb alle aansluitingen gecontroleerd en volgens mij is alles correct aangesloten.
Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Je kan best even de stekker een 15 min. uit trekken en dan terug in terekken.Normaal moet het probleem opgelost zijn.
Heb je wél internet ? ik neem aan dat je tijdens je afwezigheid je electriciteit had uitgeschakeld. Functioneert je modem nog d.w.z. branden al de lichtjes van DSL en apenstaartje van internet. Flikkert het lichtje van je TV uitgang ? Hoe is je verbinding tussen modem en decoder ? met ethernetkabel, met Ruckus draadloze adapters of met PLC-adapters (via stroomnet) ?
louisknul we spreken hier over iets recentelijks veronderstel ik?Dus zou dit ook wel een kunnen liggen aan die nieuwe interface waar er al meer problemen mee geweest zijn.Normaal verloopt hij wel normaal maar omdat je zegt dat jeenkele weken er tussen uit bent geweest zijn we al direct aan een maand.
En wat zou ik dan moeten doen?
@ sinjoor71 internet werkt trouwens wel perfect
Hoezeeee probleem opgelost thanks Vanavond dus niet naar 't café voor België-Turkije :D
Een goei pint er bij smaakt ook wel eens.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.