Ik heb 2 (HD) decoders. Als ik een netwerkopname plan via Decoder 1, kan ik die niet automatisch zien via Decoder 2 en omgekeerd. Ik moet steeds rebooten.
Idem met netwerkopnames via PC. ze zijn enkel zichtbaar na een reboot van de decoder(s) - is wel verveldend.
Sinds kort stel ik vast dat ik via de decoders geen netwerkopnames meer kan maken. Dus enkel nog via de pc.
Is er hiervoor een oplossing?
Bladzijde 1 / 1
ik heb een tijdje last gehad van het feit dat ik mijn op afstand ingestelde opnames pas na reset kon zien op de decoder, dit lijkt ondertussen opgelost zonder dat ik iets gedaan heb, zie deze post:
https:///posts/67094106b4
Eva schreef onder andere het volgende:
De decoder vraagt continu informatie(dit gebeurd op de achtergrond uiteraard) aan ons netwerk i.v.m. die netwerk opnames. Als die verbinding niet zo goed is dan kan die informatie ook niet opgehaald worden. Na een herstart van de decoder wordt die informatie "geforceerd" opgehaald. Daarom krijgt u de opname na een herstart wel te zien.
Dit kan te wijten zijn aan een "slechte verbinding". Als u draadloze adapters heeft dan is er waarschijnlijk een slechte verbinding tussen die adapters.
jouw probleem lijkt wel wat groter dan het mijne destijds, als je al geen netwerkopnames meer kan instellen op de decoder, dus misschien zit jij effectief met een verbinding die niet zo goed is? gebruik je plc's???
mvg
https:///posts/67094106b4
Eva schreef onder andere het volgende:
De decoder vraagt continu informatie(dit gebeurd op de achtergrond uiteraard) aan ons netwerk i.v.m. die netwerk opnames. Als die verbinding niet zo goed is dan kan die informatie ook niet opgehaald worden. Na een herstart van de decoder wordt die informatie "geforceerd" opgehaald. Daarom krijgt u de opname na een herstart wel te zien.
Dit kan te wijten zijn aan een "slechte verbinding". Als u draadloze adapters heeft dan is er waarschijnlijk een slechte verbinding tussen die adapters.
jouw probleem lijkt wel wat groter dan het mijne destijds, als je al geen netwerkopnames meer kan instellen op de decoder, dus misschien zit jij effectief met een verbinding die niet zo goed is? gebruik je plc's???
mvg
De ene decoder werkt rechtstreeks, via de ethernetkabel en de andere via plc.
Het probleem komt op de twee decoders voor. (en in het begin heeft het wel gewerkt).
Het probleem komt op de twee decoders voor. (en in het begin heeft het wel gewerkt).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.